دشمن کاری نکند که انرژی انباشته ایران آزاد شود/ بنای آشوب نداریم
کد خبر: 3844890
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
سردار سلامی:

دشمن کاری نکند که انرژی انباشته ایران آزاد شود/ بنای آشوب نداریم

گروه جهاد و حماسه ــ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما امروز به مرز نترسیدن از هر قدرتی رسیده‌ایم، گفت: امروز به جهانی که در مقابل ما آرایش قدرت گرفته‌اند می‌گوییم کاری نکنید که این انرژی انباشته آزاد شود.

دشمن کاری نکند انرژی انباشته ایران آزاد شود/ بنای آشوب نداریم

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز 3 مهرماه در پایان آیین «یادها و نام‌ها» گفت: کسانی قطعه مهمی از تاریخ اسلام و ایران را ساختند. مردانی که امروز در پیشگاهشان سر تواضع و فروتنی تواضع و فروتنی به زیر می‌آوریم و دستشان را می‌بوسیم آن‌ها کسانی هستند که عزت امروزین، کرامت این مردم، شرافت ایران بزرگ، استقلال این سرزمین امنیت پایدار و مثال زدنی آن و اعتبار این قدرت نوین در جهان امروز مدیون نبرد عاشورایی آنهاست.

وی افزود: روزی تاریخ را ساختید و امروز آن را می‌نگارید. دفاع مقدس نازله‌ای از عاشوراست و به تعبیر رهبری دفاع مقدس «نمی از یم عاشوراست». جلوه‌ای از درخشش روح فضیلت‌ها. دفاع مقدس منبع هویت‌بخش ملت ایران بود.

سردار سلامی ادامه داد: امروز ایران را با تصویری هندسی در جغرافیای سیاسی عالم نمی‌شناسند، تجلی عظیم‌ترین حقایق زنده هستی، با مقاومت و ایستادگی، شرف، آزادیخواهی، حقیقت‌جویی، عدالت‌طلبی، ظلم‌ستیزی، اقتدار، افتخار، پیشرفت، درخشش و جاودانگی می‌شناسند و این به برکت خون شهیدان است.

ایران مدیون خون شهداست

وی تصریح کرد: ادراکی که امروز از ایران به عنوان منبع شکوه و نماد ایستادگی و ثبات قدم در مقابل آرایه به هم پیوسته تمام قدرت‌های جهانی می‌شناسند، این ایران مدیون شهیدان و خانواده‌های صبور آن‌ها و فرماندهانی است که حیاتی‌ترین و طلایی‌ترین قطعه تاریخ اسلام و ایران را نگاشتند. فقط می‌گویم دفاع ما امروز چهل ساله شد. با همان صفت مقدس بودن. هشت سال بخش مهمی از این دفاع چهل ساله بود. ما همواره در هر لحظه این تاریخ چهل سال با همه هیبت ظاهری قدرت‌های امپراطوری تاریخ بشر جنگیدیم تا به اینجا رسیدیم که امروز اعتبار این قدرت و نه فقط خود این قدرت، یعنی ادراک این قدرت در ذهن ستمکاران به عنوان یک حقیقت شیرین و دل انگیز و دل‌نشین ظهور پیدا کرده است.

سردار سلامی بیان کرد: فقط به برکت یک موهبت عظیم الهی به نام رهبری و ولی‌فقیه است که مانند ستاره درخشانی در سپهر افتخارات این سرزمین هدایتگر حماسه‌های جاودان و بی‌نظیر تاریخ اسلام و ایران بوده است. چهل سال است در حال جنگیم در حالی که بر ما متمرکز بودند، آنها را از هم پاشاندیم، راه جبهه را باز کردیم و پیشانی جنگ را توسعه دادیم و امروز چه شده‌ایم.

قدرتی ناشناخته و غیرقابل تصور برای دشمنانمان هستیم

وی ادامه داد: ما امروز یک قدرت ناشناخته و غیرقابل تصور برای دشمنانمان هستیم، آنچه از ما می‌دانند فقط بخش کوچکی است، حقیقت این قدرت پنهان است. این قدرت انبساط یافته است. از شرق مدیترانه تا دریای سرخ. در هر نقطه دشمن را تعقیب می‌کند. ساختارهای قدرتش گسترش یافته است. آن قدر عظیم که دشمن نمی‌تواند در برآوردهای خود از آن عبور کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز این قدرت به اندازه‌ای معتبر شده است که وقتی گروهی مثل انصارالله عمل می‌کند، دشمن، آن را از جانب ما می‌داند. انصارالله یک سرشاخه‌ای از قدرت انقلاب است که جهش یافته است. آن‌ها هم می‌دانند و ما هم می‌دانیم که ایران انباشته از قدرت متراکم هستند که اگر بخواهند آزاد کنند، صحنه جنگ به کلی عوض می‌شود. انرژی انباشته شده، اما گسترش یافته در جهان اسلام به گونه‌ای است که اگر آزادی عمل بیابد، تمام میادین تحت سلطه سیاسی دشمنان بزرگ ما از سیطره آن‌ها آزاد خواهند شد. همه این واقعیت را می‌دانند و دشمنان ما نیز می‌دانند.

به مرز نترسیدن از هر قدرتی رسیده‌ایم

سردار اسلامی با بیان اینکه ما به مرز نترسیدن از هر قدرتی رسیده‌ایم، گفت: در دفاع مقدس آن را اثبات کرده‌ایم و امروز هم آن را اعمال می‌کنیم. ما وقتی می‌زنیم شجاعانه می‌گوییم. مگر پهپاد را نگفتیم. امروز مخاطرات فراتر از مرزها ما توسعه یافته است. از دریچه چشم‌های گذشته به قدرت‌های منتشر شده در جهان اسلام نگاه نکنند، آن‌ها بالغ شده‌اند و به کمال قدرت رسیده‌اند و می‌توانند عمل کنند. اما دشمن می‌خواهد این واقعیت را نپذیرد و فقط به ما نگاه می‌کند.

وی تصریح کرد: ما مفتخریم به اینکه آن قدر قدرتمندیم که دشمن هر کار پیچیده‌ای را این گونه تصور می‌کند، هر چند با واقعیت متضاد و متفاوت باشد. اما امروز به جهانی که در مقابل آرایش قدرت گرفته‌اند می‌گوییم، کاری نکنید این انرژی انباشته آزاد شود. دقت کنید درست محاسبه کنید، بیندیشید. احساساتی تصمیم نگیرید. مثل حرکت احساسی سران سه کشور اروپایی و آن بیانیه دروغین. این چه حرکت شتابزده‌ای است که می‌خواهند با استفاده از فرصت این روزهای سازمان ملل جنگ روانی جدیدی علیه ملت ایران ایجاد کنند. ما تا آخر ایستاده‌ایم، این پیام انقلاب ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: ما از مرز آسیب‌پذیری عبور کرده‌ایم. قدرت خطر و تولید خطر ما بسیار فراوان است ولی ما خویشتن‌داریم و بنای آشوب نداریم. اما با آشوبگران قاطعانه برخورد می‌کنیم. آن‌ها می‌دانند ما حرف بدون عمل نمی‌زنیم، هر حرفی می‌زنیم ما به ازایی در میدان بزرگتر از حرف ما وجود دارد.

انتهای پیام

captcha