نمایندگان انقلابی برای مجلس انتخاب شوند
کد خبر: 3852374
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

نمایندگان انقلابی برای مجلس انتخاب شوند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت تبریز، گفت: ضرورت انتخاب نمایندگان ساده زیست و انقلابی قوه مقننه بسیار مهم است از این‌رو باید افراد مناسب، ساده زیست و متعهد را به مجلس فرستاد.

نمایندگان ساده زیست و انقلابی برای مجلس انتخاب شوندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی عالی، امام جمعه موقت تبریز، امروز، سوم آبان ماه در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت: ضرورت انتخاب نمایندگان ساده زیست و انقلابی قوه مقننه بسیار مهم است از این‌رو باید افراد مناسب، ساده زیست و متعهد را به آنجا فرستاد.

وی بیان کرد: باید برای همه سوال ایجاد شود که مگر در مجلس چه خبر است که برخی‌ها اینقدر هزینه می‌کنند تا به آنجا بروند! همچنین باید به شفافیت مالی مسئولان در همه رده ها توجه شود.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: موضوع مالی در مسئولان بسیار مهم است زیرا باید مال و ثروت فردی که مسولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد مشخص شود و سوال اینکه این همه ثروت را از کجا آورده‌اید یک وظیفه و حق مردم است چرا که این اعتماد می‌آورد.

خطیب نماز جمعه تبریز متذکر شد: افرادی که با پول می‌خواهند وارد مجلس شوند قطعا بعدا با مشکل رو به رو خواهند کرد زیرا مسئولیت، یک امانت الهی در دست مدیران کشور است.

حجت‌الاسلام عالی افزود: نماینده‌ای که به مجلس می‌رود نباید به فکر اهداف و منافع شخصی خود باشد بلکه باید به فکر معیشت و رفاه مردمی باشد که او را به نمایندگی از خود به مجلس فرستاده‌اند.

وی در بخش دیگر خطبه ها با اشاره به حماسه عظیم پیاده روی اربعین حسینی گفت: خدا را شاکریم که این رستاخیز حسینی با شکوه برگزار شد و زائران همنوا با زینب(س) پیاده‌روی کردند و باعث شدند تا اربعین حسینی جهانی شود.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: در فضای مجازی برخی‌ها به تبعیت از استکبار تلاش کردند تا اربعین را زیر سوال ببرند ولی خاصیتی که در موضوع قیام عاشورا است موجب جهانی شدن امام حسین(ع) شد و امروز حماسه اربعین مقدمه ظهور است چرا که امام زمان(عج) منجی انسانها است.

خطیب نماز جمعه تبریز اضافه کرد: از همه تسهیل‌گران، موکب‌داران، نیروهای نظامی و انتظامی، امدادی و اهل عراق تشکر می‌کنیم.

وی در ادامه خطبه‌ها با بیان اینکه تقوای الهی انسان‌ساز است گفت: دایره تقوا انجام واجبات الهی و ترک محرمات است و اگر انسان اهل تقوا باشد مورد محبت الهی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha