پیامبر(ص) الگویی برای همه اعصار و انسان‌ها است
کد خبر: 3852850
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲

پیامبر(ص) الگویی برای همه اعصار و انسان‌ها است

گروه اجتماعی ــ نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیامبر(ص) تنها الگو و اسوه برای مردمان آن زمان و انسان‌های عصر خود نبود بلکه الگویی برای همه اعصار و انسان‌ها می‌باشند.

پیامبر(ص) الگویی برای همه اعصار و انسان‌ها است

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در مراسم رحلت پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) که در مسجد جامع شهرستان تکاب برگزار شد، اظهار کرد: پیامبر(ص) تنها الگو و اسوه برای مردمان آن زمان و انسان‌های عصر خود نبود بلکه الگویی برای همه اعصار و انسان‌ها می‌باشند.
وی با بیان اینکه مردم نسبت به افراد تفرقه افکن هوشیار باشند، گفت: مردم به توصیه‌های علمای بزرگوار و ائمه جمعه که معیارهای نماینده اصلح را همسو با رهبر انقلاب بوده، دقت کنند و توصیه آن‌ها را در انتخابات آینده مدنظر قرار دهند.
این مقام مسئول افزود: دعوت به توحید و یگانه پرستی، مبارزه با شرک و کفر، دعوت به اخلاق، صداقت، وفای به عهد، امانت‌داری، سخاوت، تواضع، احترام و مبارزه با تبعیض ناروا را از ویژگی‌های مشترک انبیاء الهی عنوان کرد.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان قرآن را معجزه جاوید پیامبر اسلام عنوان و گفت: هیچ شبهه و شکی در اینکه قرآن کریم از طرف خدا نازل می‌شود، وجود ندارد و پیامبر(ص) تنها الگو و اسوه برای مردمان آن زمان و انسان‌های عصر خود نبود بلکه الگویی برای همه اعصار و انسان‌ها می‌باشند.
حجت الاسلام‌والمسلمین دیرباز بیان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و به برکت انفاس قدسی معمار کبیر انقلاب و رهبری مقام معظم رهبری قرآن و جلسات قرآنی مجالس اهل بیت، احیای سنت‌های اسلامی رونق گرفته و وظیفه ما این است که معارف قرآن و اهل بیت(ع) را به خانواده و فرزندان و جامعه انتقال داده، حفظ کنیم.
وی در ادامه به مساله انتخابات پیش‌رو اشاره و ادامه داد: مردم در انتخابات به توصیه‌های علما توجه کنند و با حضور حداکثری و با تبعیت از علمای بزرگوار به ندای رهبری لبیک خواهیم گفت و در انتخابات حضور خواهیم داشت.
اینـمقام مسئول با بیان اینکه مردم نسبت به افراد تفرقه افکن هوشیار باشند، اظهار کرد: مسئولین اجازه ندهند صبر مردم تمام شود و امور مردم را هر چه سریع‌تر سرو سامان بدهند و اجازه ندهند نجابت، صبر و شکیبایی مردم تمام شود.

انتهای پیام
captcha