زنگ «مقاومت و ایثار» در مدارس کهگیلویه نواخته شد
کد خبر: 3853382
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

زنگ «مقاومت و ایثار» در مدارس کهگیلویه نواخته شد

گروه اجتماعی ــ به مناسبت سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و روز نوجوان زنگ مقاومت و ایثار با حضور مسئولان در مدرسه شاهد دهدشت نواخته شد.

زنگ مقاومت و ایثار در مدارس کهگیلویه نواخته شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، امام جمعه دهدشت امروز، هشتم آبان‌ماه در آئین زنگ مقاومت و ایثار در کهگیلویه، با اشاره به جنگ روانی و رسانه‌ای دشمنان علیه نظام، اظهار کرد: امروزه دانش‌آموزان نقش مهمی در مقابله با هجمه‌های دشمنان دارند.

وی با اشاره به اینکه اندیشه الهی و ایمان بسیجی دانش‌آموزان یک مزیت است، افزود: دشمنان نظام از هر گونه مقابله با نظام هراس دارند.

امام جمعه دهدشت با اشاره به اینکه نیاز است دانش‌آموز در کنار ارتقای علم، اخلاق و معنویت را نیز در جامعه ترویج دهند، اضافه کرد: ولایت‌مداری و دفاع از آرمان‌های انقلاب باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه دانش‌‌آموزی نهادینه شود.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: ارتقای ساختار حوزه فرهنگی و مقابله با تهاجم فرهنگی و پدیده‌های نوظهور از طریق آموزه‌های دینی و درس‌های توحیدی رسالت خطیر معلمی در دنیای امروز است.

وی ابراز کرد: اگر بصيرت و دشمن شناسي در جامعه ما تقويت شود و جوانان با درك پيام شهدا دشمن شناس بوده و بصيرت داشته باشند به انقلاب آسيبي نخواهد رسيد.

انتهای پیام
captcha