آذربایجان‌غربی از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است
کد خبر: 3853452
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

آذربایجان‌غربی از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است

گروه اجتماعی ــ استاندار آذربایجان‌غربی، گفت: آذربایجان‌غربی علی‌رغم مرزی بودن و همجواری با سه کشور، از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است.

آذربایجان‌غربی از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است

به گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی، امروز، ۸ آبان  در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان که با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور برگزار شد، با اشاره به موقعیت مرزی استان اظهار کرد: آذربایجان‌غربی علی‌رغم مرزی بودن و همجواری با سه کشور، از امنیت مطلوب و پایدار برخوردار است.

وی در ادامه سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی و مرزبانی استان افزود: باتوجه به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح و مشارکت مردم مومن، امنیت و آرامش مثال زدنی در استان آذربایجان‌غربی حاکم است.

این مقام مسئول گفت: امنيت پايدار در نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا، تلاش نيروهای نظامی و انتظامی هستیم و  اكنون نظام جمهوری اسلامی برغم تهديدات دشمنان از لحاظ امنيت همچون نگينی درميان كشورهای منطقه می‌درخشد. 

در این مراسم از زحمات سرهنگ فردین پیری تقدیر و سردار یحیی حسینخانی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی آذربایجان غربی معارفه شد.

انتهای پیام
captcha