یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان سرعین برگزار شد
کد خبر: 3853665
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان سرعین برگزار شد

گروه فرهنگی- یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان سرعین با محوریت شهید بهنام محمدی و 36 هزار شهید دانش‌آموز برگزار شد.

یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان سرعین برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین، ظهر امروز، نهم آبان‌ماه در یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان سرعین با تبریک فرا رسیدن روز دانش‌آموز و روز نوجوان به تمامی دانش‌آموزان، اظهار کرد: ما آسایش و آرامش امروز خود را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه آزادی، شرط ضروری سعادت فرد و جامعه محسوب می‌شود، افزود: کلاس درس معلمان نمونه واقعی از ایثار محسوب می‌شود به طوری که معلمان سعی می‌کنند تا دانش‌آموزان متعهد، شجاع، پاک سرشت و میهن پرست پرورش دهند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سرعین با اشاره به اینکه شهید حسین فهمیده‌ها از همین کلاس‌های درس به میدان جنگ رفتند، تصریح کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد همه ما به اصل حّریت و سندیت اسلام که شاه بیت وصیت نامه‌های شهیدان است، عامل به عمل باشیم.

یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان سرعین با محوریت شهید بهنام محمدی و 36 هزار شهید دانش‌آموز در مدرسه شهید محرمی و با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار و دیگر روسای شهرستان برگزار شد.

از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این یادواره اجرای سخنرانی، قرائت وصیت‌نامه شهدا، مداحی و تجلیل از خانواده شهدا بود که اجرا شد.

انتهای پیام
captcha