پیام هفته وحدت به مسلمانان دشمن‌شناسی است
کد خبر: 3856402
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

پیام هفته وحدت به مسلمانان دشمن‌شناسی است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پیام هفته وحدت به مسلمانان دشمن‌شناسی است و مسلمانان باید بدانند از اختلاف نظر و تفرقه چیزی نصیب آن‌ها نمی‌شود.

محمدرضا غلامی، معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با بیان اینکه مسلمانان باید بدانند که از اختلاف نظر و تفرقه چیزی نصیب آن‌ها نمی‌شود، اظهار کرد: پیام هفته وحدت به مسلمانان دشمن‌شناسی است.
وی با بیان اینکه جامعه بشری امروز تشنه فرهنگ ناب محمدی است، افزود: هفته وحدت یک اتفاق مهم و تجربه ارزشمند است. وحدت محور موفقیت جهان اسلام و الگویی بی‌نظیر است.
غلامی خطر جدی در جامعه اسلامی را موضوع تفرقه دانست و گفت: امروز باید به شدت در مقابل این امر ایستادگی کنیم و عقل حکم می‌کند از اقداماتی که منجر به ضرر مسلمانان می‌شود باید پرهیز کرد.
معاون فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: وحدت فرصتی برای تقویت همدلی و ارزش‌ها است و باید بدانیم بیشتر مسائل در بین مسلمانان مشترکات است و اختلافات جزئی نمی‌تواند مشکلاتی ایجاد کند.
وی اظهار کرد: وحدت توصیه پیامبر(ص)، ائمه معصومین(ع)، علما و بزرگان و در زمان معاصر توصیه امام راحل و رهبری است و اگر ایران اسلامی تا امروز توانسته در برابر دشمنان مقابله و ایستادگی کند و نسبت به تهدیدات و فشارهای دشمن بی‌اعتنا باشد به واسطه وحدت و اتحاد در کشور است.
غلامی تصریح کرد: اتحاد و یکدلی باید حفظ شود و نباید اجازه دهیم تا در این اتحاد و هبستگی خللی ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha