ایران به پشتوانه بسیج پیروز انواع نبردها بوده است
کد خبر: 3858753
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
امام جمعه ملایر:

ایران به پشتوانه بسیج پیروز انواع نبردها بوده است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین برقراری گفت: آمریکا هر راهی را که برای حمله به ایران انتخاب کرده با شکست مواجه شده است چراکه در کشور ما تفکر بسیجی حکفرما بوده و بسیج خاری در چشم دشمنان است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر، اول آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان بیان کرد: ایمان برخی از افراد بسیار سطحی است و اگر در مسیر ایمان به خدا اتفاق ناگواری برای‌شان پیش آید، پشیمان می‌شوند و چهره در هم می‌کشند.
وی افزود: کسانی که از روز اول گفتند «فقط خدا»، سپس روی حرفشان ایستادند و استقامت کردند، ملائکه رحمت و حکمت بر آن‌ها نازل می‌شود و در کارشان نیز ثابت‌قدم هستند. دستاورد حکومت پیغمبر خاتم(ص) حاصل ایستادگی و مقاومت است نه معجزه.
امام جمعه ملایر گفت: در صورت ایستادگی، خداوند وعده داده که غنائم بیشتری را به شما بدهد ولی وعده خداوند تنها به غنائم خلاصه نمی‌شود، بلکه در صورت ایستادگی نخواهد گذاشت که دست دشمنان نیز به شما برسد.
وی بیان کرد: دشمنان این نظام و مردم چند سال است که روی چنین روزهایی کار می‌کنند تا بتوانند از این آشوب‌ها استفاده کنند تا جایی که تجهیزات و اسلحه در اختیار آشوب‌گران نیز قرار دادند، ولی خداوند این نظام را نگه داشته است و مردم پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.
برقراری ادامه داد: در روزهای ابتدایی شروع فتنه به‌ برکت تدابیر داهیانه رهبر فرزانه، مردم راهشان را از فتنه‌گران جدا کردند و امروز صراط ما امام‌المسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌ العالی) است.
امام جمعه ملایر گفت: مردم ما 40 سال است که ایستاده‌اند و شهد شیرین ایستادگی را هم چشیده‌ایم و از این به بعد هم خواهیم ایستاد و دشمنان را سر جای خودشان خواهیم نشاند.
وی با بیان اینکه بسیجیان و همفکران آن‌ها لشکر مخلص خداوند هستند، افزود: امام خمینی(ره) در بیاناتی فرمودند که از خدا می‌خواهم من را با بسیجیان محشور کند، همچنین مقام معظم رهبری فرمودند بسیج در همه عرصه‌ها حاضر است و هیچ‌گاه صحنه را خالی نمی‌گذارد.
حجت‌الاسلام برقراری اظهار کرد: آمریکا هر راهی را که برای حمله به ایران انتخاب کرده با شکست مواجه شده است چراکه در کشور ما تفکر بسیجی حکفرماست و بسیج خاری در چشم دشمنان است.
وی گفت: در فتنه‌های مختلفی که پس از انقلاب اسلامی در کشور وجود داشته؛ بسیج سینه سپر کرده و در مقابل همه فتنه‌گران ایستاده و شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
امام جمعه ملایر بیان کرد: از مردم عزیز استان همدان و به‌ویژه شهرستان ملایر تقدیر و تشکر می‌کنم که آب به آسیاب دشمنان نریختند و پای آرمان‌های نظام ایستادند.
امیر فرمایی
انتهای پیام
captcha