محفل انس با قرآن در جوار بارگاه امامزادگان یاسر و ناصر(ع)
کد خبر: 3858757
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

محفل انس با قرآن در جوار بارگاه امامزادگان یاسر و ناصر(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، محفل انس با قرآن کریم با تلاوت حمید شاکرنژاد، قاری ممتاز و بین‌المللی در جوار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، محفل انس با قرآن کریم با تلاوت حمید شاکرنژاد، قاری ممتاز و بین‌المللی و با حضور جمعی از مسئولان، بسیجیان و سپاهیان، رئیس اداره اوقاف و امورخیریه، فرماندهی سپاه و نیروی انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، اول آذرماه در جوار بارگاه مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی اسماعیلی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: پیروزی و موفقیت در هشت سال دفاع مقدس به همت بسیج مردمی صورت گرفت، همچنان که اصحاب رسول‌الله(ص) که همان بسیجیان پیامبر اکرم(ص) بودند باعث شدند که اسلام به رشد و تعالی رسید.
این رزمنده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز آحاد ملت ما بسیجی هستند؛ ارتش ما، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران ما بسیجی هستند. امروز شجره طیبه بسیج دارای آثار و افتخارات فراوانی بوده که دشمن را به زانو در آورده است.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی بیان کرد: با اتحاد و انسجام آحاد مردم بسیجی و هدایت‌های مقام معظم رهبری، یک بار دیگر دشمن در اجرای نیات پلیدانه خود شکست خورد.
تلاوت حمید شاکرنژاد، قاری ممتاز و بین‌المللی و محسنی، قاری بسیجی، تجلیل از قاریان بسیجی، اجرای گروه سرود «آوای رضوان» و اطعام متبرک از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
‌اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha