مردم آذربایجان توطئه دشمنان را خنثی کردند
کد خبر: 3859042
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷

مردم آذربایجان توطئه دشمنان را خنثی کردند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان تلاش زیادی برای نا آرام کردن تبریز انجام دادند اما مردم آگاه، بصیر و زمان شناس آذربایجان همه این نقشه‌ها را خنثی کرد.

مردم آذربایجان توطئه دشمنان را خنثی کردند

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز، شب گذشته، دوم آذرماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، گفت: راهپیمایی چند روز اخیر نقطه قوت برای آذربایجان بود و همانگونه که استان در تمامی حرکت‌ها و صحنه‌های انقلاب پیشرو بود در این حرکت به موقع و به هنگام که کارساز بود، پیشگامی خود را نشان داد.

وی با بیان اینکه مردم تبریز بار دیگر در لبیک به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیشگام شدند خاطرنشان کرد: آذربایجان در طول تاریخ در همه صحنه سیاسی و انقلابی همیشه پیشگامی خود را به اثبات رسانده است.

امام جمعه تبریز بیان کرد: دشمنان تلاش زیادی برای نا آرام کردن تبریز انجام دادند اما مردم آگاه، بصیر و زمان شناس آذربایجان همه این نقشه‌ها را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم همچنین با تأکید بر اینکه بسیج یک تفکر و فرهنگ است که در جامعه ما حاکم شده و باعث شده است انقلاب در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه شود، افزود: بسیج در تمامی میدان‌ها حضور یافته و به رسالت اصلی خود با اخلاص در عمل و خدا محوری و تلاش عاشقانه عمل کرده است.

انتهای پیام
captcha