بررسی «اقتصاد دیجیتال و رونق تولید» در شب‌های فناوری
کد خبر: 3863144
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

بررسی «اقتصاد دیجیتال و رونق تولید» در شب‌های فناوری

گروه فناوری اطلاعات ــ هشتمین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع اقتصاد دیجیتال و رونق تولید، از سوی فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

هشتمین نشست تخصصی شب‌های فناوری با موضوع اقتصاد دیجیتال و رونق تولیدبه گزارش ایکنا؛ هشتمین نشست تخصصی «شب‌های فناوری» با موضوع «اقتصاد دیجیتال و رونق تولید» چهارشنبه ۲۰ آذرماه، ساعت ۱۶ تا ۱۹ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.
 
هدف از اجرای این برنامه حمایت از شعار مقام معظم رهبری و حمایت از کسب و کار‌های اینترنتی اعلام شده است.

در این نشست مهدی محمدی، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند‌سازی با عنوان «اقتصاد دیجیتال و فرصت‌های نوین کسب و کار در مدیریت شهری» سخنرانی می‌کنند و سپس لیلا سادات زعفرانچی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه مدیریت و اقتصاد به بررسی «اقتصاد دیجیتال، فضای کسب و کار و اشتغال زنان» می‌پردازد.

در بخش دیگر این نشست محمدرضا فردوسی، مسئول شبکه و امنیت فاوای وزارت اقتصاد و امور دارایی به سخنرانی با موضوع «مفهوم بلاکچین و کاربرد‌های آن» می‌پردازد. در بخش پایانی پنل گفت‌وگو بین سخنرانان و شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های تخصصی «شب‌های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه فناوری‌های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه‌ها، دیدگاه‌ها و یافته‌های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست‌اندرکاران این حوزه برگزار می‌شود.

این برنامه با همکاری کانون «شهر هوشمند» فرهنگسرای فناوری اطلاعات به دبیری ستاره امیری، متخصص شهر هوشمند اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از ثبت نام رایگان در لینک https://evand.com/events/۶۶۱۱۷، به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر جنوبی و جمهوری اسلامی مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۰۲۱۲۵ تماس گیرند.
انتهای پیام
captcha