فرهنگ عمل به آموزه‌های قرآن در جامعه رواج یابد
کد خبر: 3863165
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

فرهنگ عمل به آموزه‌های قرآن در جامعه رواج یابد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باید بیشتر فرهنگ عمل به آموزه‌های قرآن را رواج دهیم که این عامل موجب کاهش انحرافات اجتماعی خواهد شد.

فرهنگ عمل به آموزه‌های قرآن در جامعه رواج یابد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدعلی فقیه، رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، امروز، 19 آذرماه در مراسم آغاز به‌کار بیست‌و‌چهارمین دوره مسابقات قرآن ناجا در تبریز، با بیان اینکه رشد و شکوفایی کشور به برکت قرآن کریم به دست می‌آید، گفت: در سایه عمل به قرآن کریم در جامعه آرامش، امنیت و سلامتی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: به وعده‌های قرآن اعتقاد و اطمینان داشته باشید؛ چرا که دشمنان برای سرکوبی اسلام ائتلاف کردند و کمر به نابودی آن بستند در حالی که وعده خدا بر نصرت اسلام و مسلمانان بود که در نهایت اسلام به پیروزی رسید و بر دشمنان چیره شد.

حجت‌الاسلام فقیه بیان کرد: در طول این چند دهه عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد بودیم که وعده‌های خداوند با وجود همه توطئه‌ها و اجماع‌های جهانی که به‌سوی کشور سرازیر شده است به استحکام رسیده است.

رئیس دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، گسترش فرهنگ قرآنی را تنها راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و تأکید کرد: امروزه هیچ‌ راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی جز گسترش فرهنگی قرآنی نیست همانطور که هیچ راهی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی، محکم‌ کردن زندگی و جلوگیری از و برطرف کردن سایر مشکلات جز پناه به قرآن نیست.

حجت‌الاسلام فقیه، اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باید بیشتر فرهنگ عمل به آموزه‌های قرآن را رواج دهیم که این عامل موجب کاهش انحرافات اجتماعی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha