خدمت‌رسانی ۳۵ موکب سمنانی در اربعین حسینی
کد خبر: 3864092
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

خدمت‌رسانی ۳۵ موکب سمنانی در اربعین حسینی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با بیان اینکه امسال از استان بیش از ۳۵ موکب در این حوزه اقدام به خدمات‌رسانی کردند گفت: انتظار می‌رود تا با استفاده از ظرفیت این موکب، برای پوشش اقدامات و تلاش های موکب‌ها به صورت استانی نیز بهره‌گیری شود.

خدمت‌رسانی 35 موکب سمنانی در اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حسن اسلامی‌راد، مدیرکل امنیتی و انتظامی، عصر روز گذشته، 23 آذر در جلسه ستاد اربعین بابیان اینکه ۳۰ هزار نفر از استان طی سال جاری به مراسم اربعین اعزام شدند، گفت: این رقم در مقایسه با سال گذشته رشد سه برابری را نشان می‌دهد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بابیان اینکه مراسم اربعین باید به افزایش همدلی، وحدت و انسجام در بین آحاد مردم کمک کند، افزود: امسال برای اولین بار کالاهای موکبان در استان ارزیابی و برای خدمات‌رسانی ‌موکب‌ها از طریق گمرک سمنان ارسال شد که همکاری آن‌ها در این زمینه شایان تقدیر است.

اسلامی‌راد با بیان اینکه امسال از استان سمنان بیش از ۳۵ موکب در این حوزه اقدام به خدمات‌رسانی کردند،متذکر شد: همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی استان به منظور تجلیل از خدمات نزدیک به 1000 نفر از افراد فعال این حوزه در استان، برگزار خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های موکب رسانه‌ای فجر در پوشش اقدامات پیرامون پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: برنامه‌ها و خروجی‌های این برنامه به صورت ملی پخش شد که جای تقدیر دارد  وا امید است تا با استفاده از ظرفیت این موکب، برای پوشش اقدامات و تلاش های موکب‌ها به صورت استانی نیز بهره‌گیری شود.

انتهای پیام
captcha