مسئولان با طرح‌های جذاب موجب اشتیاق جوانان برای حضور در مساجد شوند
کد خبر: 3865426
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
حسینی:

مسئولان با طرح‌های جذاب موجب اشتیاق جوانان برای حضور در مساجد شوند

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه سیرجان گفت: مسئولان فرهنگی و متصدیان امر تعلیم و تربیت با برنامه‌ها و طرح‌های جذاب موجب اشتیاق جوانان برای حضور در مساجد شوند و همه بدانیم از جمله نقشه‌های دشمنان عدم حضور جوانان در مساجد است و مبادا در دام این دشمنان قسم‌خورده گرفتار شویم.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه‌های نماز جمعه با انتقاد از کسانی که حامی دولت بودند و حالا طرح کناره‌گیری دولت را مطرح می‌کنند و از استعفای دولت حرف می‌زنند، گفت: این توطئه‌ای است که از طریق آمریکا طراحی شده و امروز هم متاسفانه از سوی برخی طرفداران دولت ذکر می‌شود.
وی افزود: باید به آنان گفت این اقدام به ضرر کشور، مردم است و مطلبی است که دشمنان بیرونی به آن دامن می‌زنند.
امام جمعه سیرجان تصریح کرد: این طرح دیکته شده در عراق و لبنان هم اتفاق افتاد و طراحان دامن می‌زنند به آشوب و اعتراض و به نوعی در زمین دشمن بازی‌کردن و آب به آسیاب دشمن ریختن است.
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: مسئولان فرهنگی و متصدیان امر تعلیم و تربیت با برنامه‌ها و طرح‌های جذاب موجب اشتیاق جوانان برای حضور در مساجد شوند و همه بدانیم از جمله نقشه‌های دشمنان عدم حضور جوانان در مساجد است و مبادا در دام این دشمنان قسم‌خورده گرفتار شویم.
وی خواستار افزایش بودجه فرهنگی شد و گفت: هزینه جلوگیری از ریخت و پاش‌ها و سفرهای غیرضروری می‌تواند به بودجه فرهنگی برسد ومسائل فرهنگی هم دارای برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده قبل از اجرای آن‌ها باشد .
حجت‌الاسلام حسینی تأکید کرد: اولین‌بار نیست که استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان آمریکا مطرح شده بود وامروزه عملیاتی شدن آن خبر از جریان به راه افتاده‌ای در آمریکا است که منتهی به آشکارشدن نشانه‌های افول و فروپاشی آمریکا است .

انتهای پیام
captcha