ولایت‌مداری، وابستگی فکری و عملی به رهبر است
کد خبر: 3866328
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

ولایت‌مداری، وابستگی فکری و عملی به رهبر است

گروه سیاسی ــ جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری، از سخت‌ترین غربال‌گری‌ها برای جامعه است، گفت: گاهی ولایت نظری می‌دهد که با عقیده ما هم‌خوانی ندارد، ولایت‌مداری تبعیت از اندیشه، عمل و وابستگی فکری و عملی به رهبر است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین طیبی‌فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، صبح امروز، ۳ دی‌ماه در اجلاسیه شهدای روحانی و طلاب استان، گفت: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان نمادی از هماهنگی و هم‌‌‌‌فکری برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است، شهیدانی که قبل از دفاع مقدس و انقلاب و در طول تاریخ، پرچم‌داران نهضت حسینی و انقلاب بودند.

وی افزود: روحانیت نمی‌گوید بروید ما می‌آییم، می‌گوید ما رفتیم شما نیز بیایید، نقش آن‌ها به‌عنوان بیان کننده جایگاه شهدا و اسلام در پشت میدان جنگ، اندیشه و فکرپروری و گسیل جامعه اسلامی برای دفاع مقدس و محافظت از گنج انقلاب اسلامی است.

طیبی‌فر با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی غربالگری است، ادامه داد: خداوند فضا‌هایی برای جامعه به وجود می‌آورد تا مردم خود و جوهره درونی‌شان را نشان دهند، استقامت فکر و عمل شهدا باعث شده بر اندیشه‌ای که پذیرفته‌ایم محکم ایستاده و در میدان عمل نیز وارد شویم.

وی با تأکید بر اینکه ولایت‌مداری، از سخت‌ترین غربال‌گری‌ها برای جامعه است، افزود: گاهی ولایت نظری می‌دهد که با عقیده ما هم‌خوانی ندارد، ولایت‌مداری تبعیت از اندیشه، عمل و وابستگی فکری و عملی به رهبر است.

طیبی‌فر با اشاره به اینکه ولایت‌دوستی با ولایت‌محوری تفاوت دارد، گفت: در اغتشاشات اخیر روز اول مردم نظر ولایت را نمی‌دانستند، اما پس از آن به محض اشاره رهبری، ولایت‌مدارانه محکم ایستادند و از افرادی که قصد تخریب داشتند جدا شدند، اگر تأیید رهبری نبود نمی‌دانستیم چه اتفاقی در کشور می‌افتد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: از خواسته‌های مقام‌ معظم رهبری این است که مسئولان در نظام جمهوری اسلامی نوکر و غلام مردم باشند، اگر کنگره شهدا برگزار می‌کنیم مواظب باشیم دشمن راه به قلعه اسلامی پیدا نکند، او قتل عام و نابود می‌کند، برای رهایی از گرفتاری دشمن در آستانه انتخابات، یک مجلس ولایت‌مدار می‌تواند مفید باشد و راه انقلاب را طی کند.

انتظار خانواده شهدا از مردم، پیروی از ولایت فقیه است

محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: طلاب استان هرمزگان پرچم‌داران انقلاب اسلامی ایران هستند که راه شهدا را دنبال می‌کنند. آنگاه که شهادت با علم و دانش عجین شود بسیار زیباست و شهادت از جایگاه‌های شکر خداست، نه صبر در مقابل مصیبت.

وی ادامه داد: اگر وصیت‌نامه شهیدان را بخوانید از پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری سخن گفته‌اند و می‌گویند نگذارید گزندی به انقلاب وارد شود. خانواده شهدا از ما انتظار دارند تا از رهبر حمایت کرده و اجازه ندهیم دشمنان اسلام و ولایت به انقلاب آسیب برسانند.

نماینده ولی فقیه درهرمزگان تصریح کرد: در تمام دوران و عصر‌ها فتنه‌گران به‌‌دنبال ضربه به انقلاب اسلامی هستند، اگر فرهنگ شهید و شهادت و ایثار ماندگار باشد و روح مقاومت در جامعه اسلامی باشد دشمن نمی‌تواند گزندی به انقلاب اسلامی بزند.

انتهای پیام
captcha