تأمین امنیت انتخابات، محوری‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است
کد خبر: 3867957
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸

تأمین امنیت انتخابات، محوری‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان عقیدتی ناجا گفت: تأمین امنیت انتخابات، محوری‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است و در کنار آن باید تلاش کنیم کارکنان نیروی انتظامی، نمایندگان ارزشی و ولایی را برگزینند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید‌علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا صبح امروز، ۱۰ دی‌ماه در جمع کارکنان انتظامی استان در بندرعباس، گفت: از نگاه اسلام، برترین اعمال سخت‌ترین اعمال است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی مصمم‌تر از همیشه در بخش تأمین امنیت و انتظام جامعه تلاش و خدمت می‌کند و با نصرت الهی، استقامت و پایداری در راه حق با بصیرتی که امروز دارد عرصه را در دریا، زمین و مرز‌ها برای افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه‌دار کنند با اقتدار و صلابت تنگ‌تر می‌کند و اگر در جایی هم درنگ می‌کند آن رأفت و مردم‌داری ناجاست.

رئیس سازمان عقیدتی ناجا با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی باید در جایگاهی باشد که هیچ جاذبه‌ای به غیر از جاذبه خداوند متعال آن را جذب نکند، تصریح کرد: همه با هم باید برای تحقق نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی، جامعه اسلامی و قرآنی تلاش کنیم، قطعاً این مهم بدون خواست و اراده آحاد فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی محقق نمی‌شود. نیروی انتظامی یک نهاد امنیتی و خدماتی است که برای مردم امنیت‌ساز است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری، گفت: تأمین امنیت انتخابات، محوری‌ترین مأموریت نیروی انتظامی است که در کنار آن باید تلاش کنیم کارکنان نیروی انتظامی، نمایندگان ارزشی و ولایی را برگزینند، به‌گونه‌ای که در مجلس شورای اسلامی جبهه‌های انقلابی، ارزشی و ولایی تقویت شوند.

ادیانی تصریح کرد: نیروی انتظامی سازمانی ولایی و انقلابی است و همه باید پای صندوق‌های رأی بیایند و انسان‌های شایسته را انتخاب کنند و این دو، راهبرد‌های اول و دوم هستند.

انتهای پیام
captcha