پیروزی؛ وعده خداوند به ایستادگی در برابر کفر و ستم
کد خبر: 3868309
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

پیروزی؛ وعده خداوند به ایستادگی در برابر کفر و ستم

گروه اجتماعی- وزیر اطلاعات گفت: وعده خداوند است که در برابر کفر و ستم اگر ایستادگی و مقاومت کنید، قطعا پیروزی نهایی با شما خواهد بود.

پیروزی؛ وعده خداوند به ایستادگی در برابر کفر و ستم/آمریکا آرزوی به زانو درآوردن ملت ایران را به گور می‌بردبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، 11 دی‌ماه در جمع صمیمی مردم شهرستان نیر، اظهار کرد: استقامت در برابر تحریم‌ها پیروزی را به بار خواهد آورد.
 
وی با تبریک ولادت باسعادت زینب کبری(س)، به صبر و استقامت در برابر کفار اشاره کرد و افزود: زینب کبری(س) در کربلا در مقابل کفار و ستمگران خم به ابرو نیاورد و با صبر و استقامت در برابر آن‌ها به پیروزی رسید.
 
نماینده ویژه رئیس جمهور گفت: آمریکا خیال می‌کند با تحریم و فشار به ملت ایران، مردم و مسئولان را به زانو درمی‌آورد که به سختی در اشتباه هستند و این آرزوی خود را به گور خواهند برد.
 
علوی تصریح کرد: وعده خداوند است که در برابر کفر و ستم اگر ایستادگی و مقاومت کنید، قطعا پیروزی نهایی با شما خواهد بود.
 
وی بیان کرد: مسائل و مشکلات شهرستان نیر را به هیئت دولت ارجاع خواهم داد تا در خصوص رفع مشکلات آن‌ها اقدام شود.
 
وزیر اطلاعات و نماینده ویژه رئیس جمهور امروز وار‌د شهرستان نیر شد و در بدو ورود به شهرستان ضمن حضور در مزار شهدای شهر نیر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد و سپس به صورت پیاده از اصناف و بازاریان شهر نیر دیدار کرد.
 
علوی در مسجد جامع شهر نیر نیز حاضر شد و در جمع خانواده معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان به سخنرانی پرداخت.
انتهای پیام
captcha