خون شهید سلیمانی موجب شکست مفتضحانه آمریکا می‌شود
کد خبر: 3869732
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴

خون شهید سلیمانی موجب شکست مفتضحانه آمریکا می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد- استاد حوزه و دانشگاه، تاکید کرد: خون مطهر سردار سلیمانی باعث خواهد شد که آمریکای جنایتکار هم در صحنه دیپلماسی و هم از منظر حقوق بین المللی دچار شکست مفتضحانه شود.

خون پاک شهید سلیمانی موجب شکست مفتضحانه آمریکا می‌شود

حجت‌الاسلام عباس عباس زاده، استادیار دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، گفت: سردارسلیمانی، شیر روز و زاهد شب بود. او شجاعت را با معنویت پیوند زده بود و این موضوع یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت شهید سلیمانی بود. حضرت علی(ع) نیز دو صفت شجاعت و معنویت را با هم جمع کرده بود.

وی با بیان این‌که آمریکا درصدد تضعیف ایران و صدمه زدن به جریان مقاومت است، چراکه جریان مقاومت، تمامی آرزوهای شوم صهیونیسم و آمریکا را در منطقه نقش بر آب کرده است، افزود: اقتدار انقلاب اسلامی ایران در صحنه مقاومت منطقه به بروز و ظهور رسید و سمبل آن نیز «سردار سلیمانی» بود، آمریکای جهانخوار با این کار می‌خواهد به جریان مقاومت ضربه زده و زهر چشمی از انقلاب اسلامی بگیرد.

حجت‌الاسلام عباس زاده، با تاکید بر این‌که سردار سلیمانی همچون تیغی بران بود بر دست تمامی مستکبران و متجاوزانی که می‌خواستند به ایران صدمه بزنند، گفت: معتقدم تاریخ در حال تکرار است، زمانی که شهید بهشتی به شهادت رسید، مردم ایران شعار سر دادند که "ایران پر از بهشتی است"؛ امروز نیز شیرزنان و شیرمردان شعار سر می‌دهند که «همچنان سردار سلیمانی‌ها در مقابل استکبار خواهند ایستاد».

این استاد حوزه و دانشگاه، در خاتمه تاکید کرد: خون مطهر سردار سلیمانی باعث خواهد شد که آمریکای جنایتکار هم در صحنه دیپلماسی و هم از منظر حقوق بین المللی دچار شکست مفتضحانه شود.

انتهای پیام
captcha