فیلم جدیدم را با محوریت قصاص می‌سازم
کد خبر: 3871294
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
فریدون نجفی:

فیلم جدیدم را با محوریت قصاص می‌سازم

گروه هنر ــ فریدون نجفی با اشاره به تولید فیلم جدید خود به نام «بچه‌ گرگ‌های دره سیب»، اظهار کرد:‌ در این فیلم به موضوع قصاص، دیه و بخشش توجه می‌شود. این اثر هم‌اکنون در مرحله تولید قرار دارد تا به زودی در یک جشنواره بین‌المللی رونمایی شود.

فریدون نجفی، کارگردان سینما در گفت‌‌و‌گو با ایکنا درباره جدیدترین کار خود اظهار کرد: در فیلم دوم، باز هم سراغ سینمای کودک رفته‌ام، چون حس می‌کنم در این حوزه ناگفته‌های بسیاری وجود دارد. برای همین در آثار مستندم نیز کودکان همیشه دغدغه اصلی‌ام بوده‌اند. این اثر به سفارش کانون فکری و کودکان و نوجوانان تولید شده است.

وی افزود: در فیلم جدیدم که «بچه گرگ‌های دره سیب» نام دارد، به موضوعاتی چون؛ قصاص، دیه، بخشش و دروغ توجه داشتم، همچنین به باور‌ها و آیین‌های مردم کوهرنگ هم در این کار پرداخته می‌شود. این فیلم قرار بود در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، اما به دلیل آماده نشدن، اولین نمایش این کار را در یک جشنواره خارجی شاهد خواهیم بود.

این فیلمساز تاکید کرد: تدوین این اثر سینمایی به زودی از سوی حسن دهقانی آغاز خواهد شد. سوگل طهماسبی و علی اوسیوند تنها بازیگران حرفه‌ای این کار سینمایی هستند و دیگر بازیگران، همگی از هنرمندان بومی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده‌اند.

این کارگردان در خاتمه خبر خود آورده است: قصه این فیلم درباره کودکی ۱۰ ساله است که به او گفته بودند مادرش مرده است، اما وی متوجه دروغ بودن این امر شده و به دنبال مادر خود می‌رود. در این میان بین دو قوم مشکلاتی بابت خونخواهی پیش آمده که دیدار این مادر و فرزند را دشوار می‌کند.
انتهای پیام
captcha