عطرافشانی بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) + تصاویر
کد خبر: 3875852
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

عطرافشانی بقعه متبرکه امامزادگان یاسر و ناصر(ع) + تصاویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آئین غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره)، ۱۲ بهمن‌ماه، آئین غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه شاندیز همراه با گفتمان انقلاب اسلامی با حضور مسئولان و رؤسای ادارات شهرستان طرقبه شاندیز در جوار این بارگاه مطهر برگزار شد.
تلاوت قرآن، ارائه گزارش از عملکرد بقعه متبرکه در بخش‌های عمرانی و فرهنگی، قرآنی، تقدیر از خادمان افتخاری و واقفان خیراندیش از جمله برنامه‌های این مراسم بود و در ادامه با مداحی ذاکر اهل بیت(ع)، ضریح مطهر امامزادگان والامقام با گلاب ناب شست‌وشو شد.
همچنین برنامه گفتمان انقلاب اسلامی با سخنرانی سیدمحمد هاشمی‌نژاد فرزند شهید والامقام حجت‌الاسلام هاشم‌نژاد و دبیرکل بنیاد هابیلیان(خانواده‌های شهدای ترور) کشور برگزار شد.
در حاشیه این مراسم نیز به مناسبت برنامه‌های گرامیداشت ایام دهه فجر، رؤسای ادارات و مسئولان شهرستان طرقبه شاندیز با ائمه جمعه شهر طرقبه و شاندیز دیدار و گفت‌وگو کردند.
اعظم دوست‌حصار
انتهای پیام
captcha