اهدای بیش از ۱۶۰۰ جلد کتاب به مناطق روستایی خراسان شمالی
کد خبر: 3876457
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

اهدای بیش از ۱۶۰۰ جلد کتاب به مناطق روستایی خراسان شمالی

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی ارشاد خراسان شمالی از اهدای ۱۶۰۲ جلد کتاب به مناطق روستایی و کم‌برخوردار این استان به‌مناسبت دهه فجر خبر داد.

بیش از 1600 جلد کتاب به مناطق روستایی خراسان شمالی اهدا شدرضا رضایی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی، گفت: هزار و 602 جلد کتاب با 142عنوان به ارزش 355 میلیون و  ۶۰ هزار ریال به مناطق روستایی شهرستان‌های استان اهدا شده است.

وی اظهار کرد: کتاب‌های اهدایی با موضوعات عمومی و کمک آموزشی هستند و این طرح به‌منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر علاقه‌مندان در روستاها و مناطق کم‌برخوردار به انجام رسیده است.

رضایی هدف از طرح اهدای کتاب را تجهیز کتابخانه‌های روستایی، انس و الفت هر چه بیشتر مردم و علاقه‌مندان با کتاب، دسترسی آسان به کتاب‌های مورد نیاز و توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در سنین مختلف و مناطق مختلف استان برشمرد.

وی گفت: طرح اهدای کتاب هر سال در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه هفته کتاب‌ و کتابخوانی و دهه فجر توسط اداره‌کل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی استان برای بهره‌گیری ادارات، مؤسسات فرهنگی و هنری، مناطق روستایی، مدارس و کتابخانه‌های سطح استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha