برگزاری ویژه‌برنامه «مادران آسمانی» در کانون‌های مساجد اردبیل
کد خبر: 3877596
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

برگزاری ویژه‌برنامه «مادران آسمانی» در کانون‌های مساجد اردبیل

مدیر ستاد ھماھنگی کانون‌ھای فرھنگی ـ ھنری مساجد استان اردبیل، گفت: ویژه‌برنامه «مادران آسمانی» در کانون‌ھای مساجد منتخب استان اردبیل به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و در طول ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «مادران آسمانی» در کانون‌های مساجد اردبیل برگزار می‌شودنادر سقا، مدیر ستاد ھماھنگی کانون‌ھای فرھنگی ھنری مساجد استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: ویژه‌برنامه «مادران آسمانی» در کانون‌ھای مساجد منتخب استان اردبیل به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و در طول دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

مدیر ستاد ھماھنگی کانون‌ھای فرھنگی ھنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این ویژه برنامه با مشارکت کانون‌ھای مساجد و پایگاه ھای مقاومت بسیج در مساجد استان با محورھای تجلیل و تکریم از مادران، ھمسران و دختران شھدا استان خواھد بود.

سقا با اشاره به اینکه این مراسم در راستای ارج نھادن به مقام مادران، ھمسران و دختران شھدا است، بیان کرد: مادران شھدا به عنوان یکی از ارکان تربیتی در خصوص احترام و ارزش‌ھای شھدا به دین مبین اسلام ھستند.

وی افزود: حضرت ام‌البنین(س) به عنوان یک شیر زن در حادثه کربلا صبر و استقامت را به دیگر مادران شھدا آموخت و این درس آزادگی امروز در تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه دوران دفاع مقدس و حفاظت از حریم اھل بیت(ع) بروز کرد.

سقا بیان کرد: حضرت ام‌البنین(س) عشق و زندگی را در حریت تعریف کرد و این رمز در تاریخ انسان‌ھای بزرگ تا به امروز ماندگار شده است. فعالان کانون‌ھای مساجد نیز باید این حریت و آزادگی را سرلوحه کارھای خود قرار دھند.

انتهای پیام
captcha