سردرگمی در زندگی نتیجه بی‌توجهی به قرآن است
کد خبر: 3878271
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

سردرگمی در زندگی نتیجه بی‌توجهی به قرآن است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل گفت: سردرگمی و تردید در زندگی نتیجه بی‌توجهی و تدبرنکردن در قرآن کریم است، چرا که تدبر و انس با قرآن کریم تنها کلید نجات انسان از فتنه‌ها و انحراف‌هاست.

سردرگمی در زندگی نتیجه بی‌توجهی به قرآن استبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین ستوده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه اردبیل، ۲۲ بهمن‌ماه، در محفل انس با قرآن‌کریم که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی در سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، گفت: این محفل قرآنی به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: تعداد دیگری محفل نیز در بقاع متبرکه، مساجد و حسینیه ها، برگزار شده است که چند محفل ویژه خواهران بوده و قاریان خواهر به تلاوت قرآن پرداخته اند.
حجت‌الاسلام ستوده با بیان اینکه توجه و انس با قرآن ضامن سعادت بشر است، تصریح کرد: انسان اگر به‌دنبال سعادت و زندگی با خیر و برکت است، باید با قرآن انس گرفته و تمسک جوید و به دستورات آن عمل کند.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل خاطر نشان کرد: سردرگمی و تردید در زندگی نتیجه بی‌توجهی و تدبر نکردن در قرآن از سوی انسان است، چراکه تدبر و انس با قرآن‌کریم تنها کلید نجات انسان از فتنه‌ها و انحراف‌هاست.
تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاریان کشوری و بین‌المللی و تجلیل از اساتیدی که در امامزاده سیدعبدالعزیز(ع) نیار وامامزاده ابوالقاسم(ع) سرعین جلسات قرآنی برپا می‌کنند، از جمله برنامه‌های این محفل معنوی بود که به همت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام
captcha