قرآنیان فارس به كمك حوزه سلامت آمدند
کد خبر: 3883341
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۰

قرآنیان فارس به كمك حوزه سلامت آمدند

مدیرعامل تشكل‌های قرآنی فارس از اجرای طرحی برای تهیه و توزیع مواد بهداشتی در مناطق حاشیه‌ای شهرها به‌همت قرآنیان این استان خبر داد و گفت:‌ همچنین در مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز در سه شیفت و به‌صورت شبانه‌روزی بسته‌بندی ماسك‌های بهداشتی برای یكی از شركت‌های تولید ماسك انجام می‌شود.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به شرایط شیوع كرونا، گفت: در این راستا قرآنیان نیز مانند سایر اقشار جهادگر وارد عرصه كمك به حوزه سلامت شدند.

وی از مونتاژ و بسته‌بندی ماسك‌های بهداشتی یكی از شركت‌های تولید ماسك واقع در شهرك صنعتی توسط مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز خبر داد و افزود:‌ قریب 160 نفر از جهادگران و قرآنیان در دو بخش بانوان و آقایان و در سه‌ شیفت به‌صورت شبانه‌روزی مشغول به انجام این كار هستند.

اسلامی با بیان اینكه این كار را از 5 روز پیش در مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) آغاز كردیم، گفت: تاكنون قریب 40 هزار ماسك را بسته‌بندی و تحویل شركت تولید ماسك قرار دادیم تا آن‌ها نیز این ماسك‌ها در اختیار مكان‌هایی كه نیاز دارند، قرار دهند.

قرآنیان فارس به كمك حوزه سلامت آمدند

كمك به ضدعفونی معابر شهری

مدیر مؤسسه قرآنی مدینةالنبی(ص) شیراز اظهار كرد: علاوه بر این‌ها گروه جهادی این مؤسسه نیز به كمك شهرداری منطقه 4 آمده و در ضدعفونی كردن معابر شهری این منطقه كمك می‌كند.

وی ادامه داد: كار ضدعفونی كردن معابر را از شامگاه چهارشنبه، 14 اسفندماه آغاز كردیم كه در گام نخست مسیرهای چهار راه هوابرد به سمت بلوار بعثت و بلوار باهنر را ضدعفونی كردیم.

اسلامی اظهار كرد:‌ سایر مؤسسات قرآنی با توجه به اینكه نمی‌توانیم تجمعی داشته باشیم، بنابراین به‌صورت نیروهای پشتیبانی در انجام این چنین كارهایی  همكاری می‌كنند.

تهیه و توزیع یك هزار بسته بهداشتی

وی گفت: بنا داریم تا با همكاری مؤسسات قرآنی یك طرح را اجرا كنیم كه شامل تهیه و توزیع یك‌هزار بسته بهداشتی اعم از شوینده‌های بهداشتی، محلول‌های ضدعفونی، ماسك،‌ دستمال كاغذی و غیره در مناطق حاشیه‌های شهر شیراز و افراد كم‌بضاعت جامعه كه توانایی خرید این اقلام را ندارند، است.

اسلامی با بیان اینكه قیمت هر بسته بهداشتی مدنظر در این طرح، قریب 150 هزار تومان است، ابراز امیدواری كرد كه تا پایان سال جاری بتوان این بسته‌ها را با همت قرآنیان فارس تهیه و توزیع كرد.

انتهای پیام
captcha