ستادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد تشکیل می‌شود
کد خبر: 3884882
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲

ستادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد تشکیل می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از تشکیل ستادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: همه برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مربوط به چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید در راستای شعار سال ۹۹ برگزار شود.

ستادهای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در کهگیلویه‌وبویراحمد تشکیل می‌شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، امیرعباس آسمند، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۲۱ اسنفندماه در نشست کارگروه چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان، از تشکیل ستادهای گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان و شهرستان‌ها خبر داد.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس یادآور مردمان پاک سرشتی است که در آن دوران جانانه از خاک و ناموس کشور دفاع کردند، افزود: دفاع مقدس ما در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی جاری است و ادامه دارد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با قرائت دستورالعمل برگزاری برنامه‌های چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اضافه کرد: براساس این دستورالعمل، ستادهای گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید تا ۲۰ فروردین‌ماه در استان و شهرستان‌ها تشکیل شود.
آسمند تصریح کرد: ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در استان باید با مسئولیت استاندار و با دبیری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شود.
وی ابراز کرد: ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان‌ها نیز باید با مسئولیت فرمانداران و با دبیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هر شهرستان برگزار شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته‌های تخصصی و اجرایی ذیل ستادهای گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید قبل از شکل‌گیری ستاد استانی تشکیل شود، بیان کرد: برنامه‌های مبتکرانه و خلاق کمیته‌های تخصصی در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مطرح می‌شود.
وی پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های مشترک این اداره‌کل با ادارات و سازمان‌های مرتبط، نظارت و ارزیابی فعالیت‌ها و عملکردهای کمیته‌های تخصصی، ایجاد هماهنگی بین کمیته‌های تخصصی و اجرایی ستاد و ارسال گزارش ماهانه به ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های دستورالعمل برگزاری چهلمین سالگرد دفاع مقدس عنوان کرد.
آسمند با اشاره اینکه همه برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مربوط به چهلمین سالگرد دفاع مقدس باید در راستای شعار سال ۹۹ برگزار شود، بیان کرد: بازه زمانی اجرای برنامه‌های ستاد گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از سوم خرداد سال ۹۹ تا اسفند همین سال است.

انتهای پیام
captcha