اجرای طرح تب‌سنجی در ورودی‌‎های استان کردستان
کد خبر: 3885745
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

اجرای طرح تب‌سنجی در ورودی‌‎های استان کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان با تأکید بر اینکه برای در امان ماندن از ویروس کرونا بهترین راهکار در خانه ماندن است، گفت: در راستای جلوگیری از چرخه شیوع کرونا در کردستان طرح تب‌سنجی در مبادی ورودی استان کردستان اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان، امروز، 26 اسفندماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان با اشاره به اینکه مدت یک ماه است که بیماری کرونا کشور را درگیر کرده است، اظهار کرد: در این راستا مردم جهت ریشه‌کن کردن این ویروس در خانه بمانند و از تردد غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت حتما از دستکش و ماسک و وسایل بهداشتی لازم استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه برای در امان ماندن از ویروس کرونا بهتر راهکار در خانه ماندن است، افزود: در راستای جلوگیری از چرخه شیوع کرونا در کردستان طرح تب‌سنجی در مبادی ورودی استان کردستان اجرا می‌شود.

محمدی بیان کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر برای تست کرونا ویروس به روش تب‌سنجی و اطلاع‌رسانی به مردم جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مبادی ورودی استان شامل شهرستان‌های بیجار(ورودی استان زنجان)، قروه(ورودی استان همدان)، سقز(ورودی استان‌های آذربایجان غربی و شرقی) و کامیاران(ورودی استان کرمانشاه) در ایستگاه‌های پایش و ارزیابی مسافران مستقر شدند.

وی اعلام کرد: طرح مذکور کاملا با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان کردستان در حال اجرا است و اعضای جوانان آموزش دیده این جمعیت در این ایستگاه‌ها مسافران را به روش تب‌سنجی کنترل می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان کردستان یادآور شد: عبور از بحران کرونا مستلزم عزم همگانی و تعامل و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم با یکدیگر است و جمعیت هلال احمر تمام توان تجهیزاتی و انسانی خود را در جهت جلوگیری از شیوع کرونا بکار خواهد بست.

انتهای پیام
captcha