تخفیف ۲۵ درصدی کتابفروشی «وارثین» دزفول برای روز‌های خانه‌نشینی
کد خبر: 3887152
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

تخفیف ۲۵ درصدی کتابفروشی «وارثین» دزفول برای روز‌های خانه‌نشینی

کتابفروشی وارثین دزفول برای روز‌های خانه‌نشینی، طرح تخفیف ۲۵ درصدی را اجرا کرده است.

تخفیف 25 درصدی کتابفروشی وارثین دزفول برای روزهای خانه‌نشینی

مهدی سخاوت، مدیر کتابفروشی «وارثین» دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از اجرای طرح تخفیف 25 درصدی کتاب برای روزهای خودقرنطینگی در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در این روزها، مردم محدودیت‌های خروج از خانه دارند، با اجرای این طرح به دنبال این بودیم که مردم از این فرصت برای مطالعه کتاب بهره ببرند و با امکان ارسال کتاب با پیک رایگان نیازی به خارج شدن از منزل نداشته باشند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مندان سفارش‌های خود را از طریق پیام‌رسان‌های کتابفروشی در ایتا ثبت می‌کنند، گفت: این طرح برای هم‌شهریان دزفولی با پیک رایگان و برای سایر شهرهای دیگر، از طریق پست اجرا می‌شود.

سخاوت با بیان اینکه این طرح در سایر کتابفروشی‌های وارثین در سطح کشو اجرا شده و با استقبال خوبی رو به رو بوده است، افزود: برای این روزها طرح‌ها و بسته‌هایی را معرفی کردیم، از جمله این طرح‌ها، معرفی بسته کتاب آزادگان بود. طرح دیگر ما مجموعه کتاب‌های گردو برای کودکان 3 تا 5 ساله است که مورد تأیید وزات آموزش و پرورش است و برای کودکان در روزهای خانه نشینی مناسب است.

مدیر کتابفروشی وارثین دزفول با اشاره به آثار پرفروش این روزها گفت: کتاب‌هایی چون «علی از زبان علی» محمد محمدیان، «سه دقیقه در قیامت» انتشارات شهید ابراهیم هادی، «انسان 250 ساله» مقام معظم رهبری و «ارتداد» یامین پور از جمله آثار پرفروش بودند.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کتابفروشی ارتباط با مخاطب و معرفی کتاب است، گفت: کتاب خوب زیاد است، اما در این روزها چند عنوان که می‌توان به مخاطب پیشنهاد کرد، کتاب «تن تن و سندباد» است که برای سنین 10 تا 14 مناسب است. در این کتاب تن تن نماد تمدن غرب و سندباد نماد تمدن شرق است. با همین محتوا «داستان‌های اشکان و اشکانه» برای سنین 5 تا 8 سال مناسب است که تصویرگری‌های مناسبی هم دارد. همچنین مجموعه «30 قصه 30 شب» نیز برای کودکان مناسب است که 12 جلد است و هر جلد آن حاوی 30 قصه است. خانواده‌ها می‌توانند با خرید یک جلد آن نیز با قیمت مناسب کودکان خود را با فضای کتاب و قصه آشنا کنند.

سخاوت گفت: برای بزرگسالان نیز با توجه به اینکه الان فضای خوبی برای پرداختن به خانواده است، کتاب «همسر دوست داشتنی» را معرفی می‌کنم. پایه تربیت در خانواده، همسران هستند. کتاب‌های رایج در حوزه مهارت‌های همسرداری کتا‌ب‌های پرحجمی هستند، اما کتاب معرفی شده کتاب ساده، روان، کم حجم و پرمثالی است که مسائل مبتلابه خانواده‌ها را برطرف می‌کند.

 

انتهای پیام
captcha