كمك یك میلیارد ریالی موقوفه صاحب‌دیوان به حوزه سلامت
کد خبر: 3887203
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱
در شیراز صورت گرفت؛

كمك یك میلیارد ریالی موقوفه صاحب‌دیوان به حوزه سلامت

مسئول روابط عمومی اوقاف فارس از تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی با ارزش یك میلیارد ریال از محل موقوفه فتحعلی‌خان صاحب‌دیوان در شیراز خبر داد.

جواد یزدانی، مسئول روابط عمومی اداره‌كل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه موقوفات فارس در شرایط شیوع كرونا به كمك حوزه سلامت آمدند، گفت: از محل موقوفه میرزا فتحعلی‌خان صاحب‌دیوان بسته‌های بهداشتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل این بیماری میان مردم توزیع می‌شود.

وی افزود: این بسته‌ها مجموعاً با ارزش یک میلیارد ریال و شامل 1500 عدد دستکش، 1500 عدد ژل ضدعفونی، 1500 عدد بطری الکل و تعداد 8000 ماسک پارچه‌ای است.

یزدانی یادآور شد: این بسته‌های بهداشتی که با همکاری اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان فارس و موقوفه میرزا فتحعلی‌خان صاحب‌دیوانی شیرازی تهیه شده است از روز شنبه این هفته توزیع شده است.

مسئول روابط عمومی اوقاف فارس ادامه داد: این بسته‌ها در میان ساکنین محدوده‌های بلوار سرداران شهید، پدونک، بلوار نصر و فضل‌آباد که محل وقوع و قرارگیری رقبات موقفه میرزا فتحعلی‌خان صاحب‌دیوان است و ساکنین این مناطق عمدتاً از مستأجران این موقوفه بزرگ هستند، توزیع شده و خواهد شد.

انتهای پیام
captcha