جازموریان سیل‌زده تنها نیست/ محموله کمک‌های مردمی هم‌نمک ارسال شد
کد خبر: 3888190
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹

جازموریان سیل‌زده تنها نیست/ محموله کمک‌های مردمی هم‌نمک ارسال شد

مدیر طرح هم‌نمک از ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده جازموریان خبر داد و گفت: با تدابیر شدید بهداشتی اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان بسته‌بندی و به مناطق آسیب دیده ارسال شد.

محمدرضا مشهدی، مدیر طرح هم‌نمک مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) در گفت‌وگو با ایکنا؛ از تعطیل نبودن اقدامات خیریه با وجود شیوع کرونا خبر داد و اعلام کرد: وقوع سیل در منطقه جازموریان مشکلات زیادی برای مردم این منطقه ایجاد کرده و ارسال اقلام مورد نیاز مردم به این منطقه ضروری است. همچنین این منطقه به دلیل شیوع کرونا نیز مشکلاتی دارد که ورود به آن را با مشکل مواجه کرده است.

وی از هماهنگی و همکاری با سپاه و دفتر امام جمعه این منطقه خبر داد و گفت: با همکاری صورت گرفته در حال ارسال مواد غذایی و پتو به این منطقه هستیم. البته اقلام ارسالی ابتدا در تهران ضدعفونی و براساس اصول بهداشتی بسته‌بندی و پلمپ می‌شود و 30 تُن بار کمک‌های مردمی تا فردا به دست مردم این منطقه می‌رسد.
مشهدی افزود: به دلیل شیوع کرونا مبادی ورودی و خروجی شهرها کنترل می‌شود که هماهنگی لازم برای انتقال این اقلام در حال انجام است. این کمک‌های مردمی ابتدا به شهر کهنوج رفته و در آنجا از سوی سپاه منطقه دوباره ضدعفونی شده و سپس به منطقه جازموریان ارسال می‌شود.

وی از فعال بودن تیم بومی هم نمک در منطقه جازموریان خبر داد و گفت: این تیم اقلام را دریافت کرده و بین خانواده‌های 11 روستا و منطقه آسیب دیده توزیع می‌کنند. بخشی از این محموله نیز مواد ضدعفونی کننده و بهداشتی است تا مردم منطقه بتوانند از خود در برابر شیوع کرونا مراقبت کنند.

11 فروردین/ جازموریان سیل‌زده تنها نیست/ محموله کمک‌های مردمی هم‌نمک ارسال شد

مدیر طرح هم‌نمک از تداوم ارسال کمک‌های مردمی از سوی این مؤسسه خیریه به مناطق سیل زده خبر داد و گفت: براساس گزارش‌های دریافتی مردم این منطقه نیازهای زیادی دارند که لازم است ارسال کمک‎ها تداوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: خیران و عموم مردم می‌توانند برای همراهی با این طرح، کمک‌های خود را از طریق شماره حساب ۵۵۵۵۵ شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۲۱۶۵۱۰۵۸ بانک سپه به نام مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) یا سامانه هفت‌هشتاد #۱۰۱۱*۷۸۰* و سامانه آپ #۳۶۷۵۸۲۹*۴*۷۳۳* به دست نیازمندان برسانند.

مشهدی در خصوص نحوه کمک به خانواده‌هایی که به دلیل شیوع کرونا درآمد خود را از دست داده و به اقلام غذایی نیاز دارند نیز گفت: در شرایط کنونی با توجه به مشکلات اقشار کم درآمد جامعه برای رفع نیازهای ضروری زندگی، داوطلبان طرح هم نمک در حال توزیع اقلام غذایی و بهداشتی میان نیازمندان هستند.

افزایش تعداد خانواده‌های نیازمند

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر تعداد تماس‌های برقرار شده با این مؤسسه خیریه برای معرفی خانواده‌های نیازمند افزایش یافته است، گفت: بخش بسیاری از این افراد به دلیل مشکلات بروز کرده در پی شیوع کرونا دچار مشکل مالی شده‌اند و به دلیل طولانی‌تر شدن بی‌کاری‌های ناشی از کرونا مشکلات آنها به شدت افزایش یافته است.

11 فروردین/ جازموریان سیل‌زده تنها نیست/ محموله کمک‌های مردمی هم‌نمک ارسال شد

مشهدی ادامه داد: این تماس‌ها توسط کارشناسان این مؤسسه در حال بررسی و راستی آزمایی است و در نهایت ارائه خدمات است. همچنین، کمک‌های مردمی به خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده بودند نیز ادامه دارد.

به گزارش ایکنا؛ برای ارتباط با مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا(ع) می‌توانید با شماره ۴۴۷۴۳۴۱۰ و نیز شماره ۱۸۰۱ تماس بگیرید.

انتهای پیام
captcha