فعالیت ۱۹۰ کلاس مجازی قرآن دانش‌آموزی در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3889724
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵

فعالیت ۱۹۰ کلاس مجازی قرآن دانش‌آموزی در آذربایجان‌شرقی

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای اجرای طرح ابتکاری با عنوان «معلمان فن یار جهادگر» با تعمیم طرح به دارالقرآن‌های استان، ۱۹۰ کلاس مجازی با حضور بیش از ۳ هزار قرآن‌آموز در حال فعالیت هستند.

فعالیت ۱۹۰ کلاس مجازی قرآن دانش آموزی در آذربایجان‌شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش استان روز دوشنبه، 18 فروردین‌ماه گفت: در راستای اجرای طرح ابتکاری با عنوان «معلمان فن یار جهادگر» با تعمیم طرح به دارالقرآن‌های استان، ۱۹۰ کلاس مجازی با حضور بیش از ۳ هزار دانش‌آموز قرآن‌آموز در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اداره قرآن، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی استان آذربایجان شرقی با تشکیل کلاس‌های مجازی و مشاوره‌های تلفنی در پیام‌رسان‌ها، قدم‌های مؤثری را در راستای فعال‌سازی کلاس‌های قرآنی در ایام تعطیلی مدارس برداشته است.

علمی، بیان کرد: در این طرح ۳۹ دارالقرآن استان از ۲۹ منطقه و ناحیه با تشکیل ۱۹۰ کلاس مجازی در پیام‌رسان‌ها، توانسته‌اند بیش از ۳ هزار و ۳۳۲ قرآن‌آموز را جذب کلاس‌های قرآنی مجازی کنند.

معاون اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی، گفت: در اجرای این طرح ۱۵۴ مدیر دارالقرآن و مربی دارالقرآن از سراسر استان به‌صورت جهادی در اداره و مدیریت کلاس‌ها مشارکت کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha