برگزاری جشنواره نقاشی «در خانه بمانیم» در بروجرد
کد خبر: 3892589
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

برگزاری جشنواره نقاشی «در خانه بمانیم» در بروجرد

با هدف ترویج سلامت عمومی جشنواره نقاشی «در خانه بمانیم» با موضوعات مختلف در بروجرد برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره نقاشی «در خانه بمانیم» در بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، انجمن هنرهای بروجرد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برای ترویج سلامت عمومی و فرهنگ پیشگیری و مهار ویروس کرونا و پاسداشت تلاش‌های بی‌دریغ مدافعان سلامت در عرصه مبارزه با این بیماری و سلامت جامعه، جشنواره نقاشی برگزار کرده است.

موضوعات این جشنواره نقاشی «در خانه بمانیم» و «پزشکان و پرستاران(مدافعان سلامت) ما قدردان‌تان هستیم» اعلام شده و گروه سنی الف شامل سال‌های قبل از دبستان، سال‌های آغاز دبستان (کلاس‌های اول، دوم و سوم)، گروه سنی ب شامل سال‌های پایان دبستان (کلاس‌های چهارم و پنجم) گروه سنی ج  شامل دانش‌آموزان پایه ششم دبستان، گروه سنی د شامل دوره متوسطه اول، گروه سنی ه شامل دوره متوسطه دوم است.

تکنیک نقاشی‌ها آزاد و از طریق مدادرنگ، آبرنگ، گواش و ... است، اندازه کاغذ یا مقوا اندازه A4 و به‌صورت افقی باشد و شرکت‌کنندگان باید از نقاشی خود عکس گرفته و جهت شرکت در مسابقه به همراه نام و نام خانوادگی، سن، رده سنی و نام شهرستان به شماره تلگرامی 09302641766 ارسال کنند. آثار ارسالی در کانال تلگرامی انجمن و اینستاگرام انجمن جهت بازدید عموم به نمایش درخواهد آمد. به سه اثر در هر رده سنی که بیشترین آرا را از نظر مردمی کسب کنند جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد‌.

به دو اثر در هر رده سنی نیز که توسط هیئت داوران متشکل‌ از اساتید دانشگاه بیشترین رأی را کسب کنند نیز جوایز نفیسی تعلق می‌گیرد. به تمامی شرکت‌کنندگان گواهینامه شرکت در جشنواره اهدا می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز تا اوایل اردیبهشت‌ماه امسال اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha