آغاز مرحله اول رزمایش «مواسات» در لرستان
کد خبر: 3893965
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

آغاز مرحله اول رزمایش «مواسات» در لرستان

در مرحله اول از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در لرستان ۱۴ هزار بسته مواد غذایی ویژه خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در قالب کمک مؤمنانه توزیع می‌شود.

آغاز مرحله اول رزمایش «مواسات» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه امروز شنبه، ششم اردیبهشت‌ماه طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و فرمانداران و مدیران ادارات استان آغاز شد.

در این طرح که توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حال اجراست، ۱۴ هزار بسته مواد غذایی ویژه خانوارهای نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در قالب کمک مؤمنانه توزیع خواهد شد.

آیت دولت‌پور، مدیر روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در حاشیه این رزمایش در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی‌ بر برگزاری رزمایش مؤمنانه، اظهار کرد: مرحله نخست کمک‌های مؤمنانه امروز، ششم اردیبهشت هم‌زمان در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد و دیگر نواحی شهرهای استان آغاز شده است.

وی با بیان این‌که مراحل دوم و سوم رزمایش مؤمنانه نیز هم‌زمان با سراسر کشور در نیمه ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر انجام خواهد شد، ادامه داد: این بسته‌ها بین افراد محرومی که طی روزهای گذشته توسط معتمدان شناسایی شده‌اند، توزیع خواهد شد.

دولت‌پور اضافه کرد: نیروهای سپاهی و بسیجی استان این بسته‌های معیشتی را که حاوی اقلام غذایی همچون برنج، مرغ و گوشت است تهیه کرده‌اند و بین قشرهای محروم استان توزیع می‌کنند و بسته‌های معیشتی دو مرحله دیگر با کمک نیروهای مردمی، مؤسسات خیریه، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و دیگر نهادهای انقلابی و حمایتی تهیه خواهد شد.

انتهای پیام
captcha