پویش «نه به تحریم» در یونان
کد خبر: 3894013
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

پویش «نه به تحریم» در یونان

رایزنی فرهنگی ایران در آتن با راه‌اندازی پویش «نه به تحریم» تلاش کرده است تا مردم این کشور را نسبت به حرکت غیرانسانی دولتمردان آمریکایی علیه ایران آگاه کند.

به گزارش ایکنا؛ روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اعلام کرد که رایزنی فرهنگی ایران در آتن در شرایط حساس مبارزه با کرونا با راه‌اندازی پویش «نه به تحریم» و جمع‌آوری امضای الکترونیکی علیه این حرکت غیرانسانی، توانست بار دیگر مهر تأییدی بر خباثت‌های دولتمردان آمریکایی بر اعمال تحریم‌های ظالمانه بزند و ملت یونان را نسبت به این عمل تروریستی آگاه کند.

رایزنی فرهنگی کشورمان در آتن با ایجاد پلتفرمی در سایت این نمایندگی به زبان محلی از یونانیان و علاقه‌مندان به فرهنگ و تمدن ایرانی که علاقه زیادی به ایران و ایرانیان دارند، خواست تا با تکمیل فرم و امضای الکترونیکی، از یک سو همبستگی خود را با ملت ایران نشان دهند و از سوی دیگر انزجار خود را نسبت به اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا که حتی در شرایط کنونی ادامه داشته، نشان دهند.

این فرم توضیحاتی را درباره تحریم‌های آمریکا علیه ملت ایران و مانع‌تراشی ایالات متحده برای دسترسی ایران به منابع دارویی و تجهیزات پزشکی مورد نیاز به زبان یونانی ارائه کرده است.

همچنین در این متن با یادآوری شعری از سعدی شیرازی، شاعر بلندآوازه ایرانی درباره نیاز به همبستگی جامعه بشری در سختی‌ها و رنج‌ها از بازدیدکنندگان می‌خواهد تا با تکمیل فرمی، گزینه «نه به تحریم» در انتهای متن را فعال کنند و سپس دکمه تأیید را بزنند.

این پویش برای بیش از 3000 نفر ارسال و بیش از 100 نفر در مدت کمتر از یک هفته در این پویش شرکت کرده‌ و بازخورد خوبی هم در فضای مجازی داشته است. این پویش توانسته است سبب نزدیکی دو ملت در شرایط سخت کنونی باشد و کامنت‌های مثبت یونانیان به ملت ایران و مسئولان این نمایندگی نشان از موفقیت این طرح داشت.

انتهای پیام
captcha