ویژه‌برنامه‌های امروز شبکه افق
کد خبر: 3894205
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳

ویژه‌برنامه‌های امروز شبکه افق

شبکه افق امروز یکشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه، با سه برنامه «بازگشت»، «حدیث سرو» و «شما که غریبه نیستید» میهمان خانه‌های شماست.

به گزارش ایکنا، هشتمین قسمت برنامه تلویزیونی «بازگشت» با موضوع نقش یهود در انحراف و فرقه‌سازی جریان مهدویت، یکشنبه‌شب هفتم اردیبهشت‌ماه از شبکه افق پخش خواهد شد.

مهدویت مقوله‌ای است مربوط به تفکر شیعی در دوره آخرالزمان، مبحثی چند لایه منطبق بر اندیشه ظهور منجی که البته مخالفانی هم در سطح بین‌المللی دارد.

یکی از بزرگ‌ترین مخالفان مهدویت در اندیشه شیعی، صهیونیست‌ها هستند که به انواع روش‌ها، سعی در ایجاد انحراف در آن دارند.

برنامه تلویزیونی گفت‌وگومحور بازگشت به همین موضوع یعنی نقش یهود در انحراف و فرقه‌سازی جریان مهدویت در طول تاریخ می‌پردازد. این برنامه را می‌توانید ساعت 22 از شبکه افق تماشا کنید. تکرار «بازگشت» ساعت 9:30 روز بعد روی آنتن می‌رود.

«حدیث سرو» در آینه زندگی آیت‌الله انصاری همدانی

مجموعه مستند «حدیث سرو» با موضوع سیره و زندگی آیت‌الله شیخ محمد جواد انصاری همدانی، از شبکه افق پخش خواهد شد و مجموعه‌ای نمایشی ـ مستند است که در هر سری به زندگی یکی از بزرگان و علمای دینی می‌پردازد.

در این مستند بازسازی شده، با استفاده از عکس‌ها، اسناد و تصاویر مستند و گفت‌وگو با نزدیکان و خانواده بزرگان معرفی شده سعی می‌شود تصویری از علمای دینی حقیقی ارائه شود.

در سری دیگری که با شروع ماه مبارک رمضان از شبکه افق پخش خواهد شد، زندگی آیت‌الله شیخ محمدجواد انصاری همدانی به تصویر کشیده شده است. 

در این مجموعه نکاتی در باب جایگاه معنوی، علمی، عرفانی عارف کامل آیت‌الله حاج شیخ محمد جواد انصاری همدانی مطرح می‌شود. «حدیث سرو» هر روز ساعت 7 از شبکه افق پخش می‌شود و تکرار آن ساعت 12 روی آنتن می‌رود.

گزارشگر پرهیجان کشتی مهمان شبکه افق می‌شود

چهارمین قسمت مجموعه مستند «شما که غریبه نیستید» روایتی از زندگی هادی عامل، یکشنبه، هفتم اردیبهشت‌ماه از شبکه افق پخش می‌شود و به افراد شاخص جامعه می‌پردازد و برای این منظور با پشت صحنه زندگی آن‌ها همراه می‌شود. در چهارمین قسمت این مجموعه، هادی عامل حضور خواهد داشت.

او را به عنوان موفق‌ترین مجری برنامه‌‌های تلویزیونی مرتبط با کشتی می‌شناسند، از عامل به دلیل گزارش‌‌های هیجانی به‌عنوان هیجان‌‌انگیزترین گزارشگر ایرانی یاد می‌شود. عبدالله حاجی محمدی کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و هر روز ساعت 6 و تکرار آن ساعت 14:30 از شبکه افق پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha