توزیع بیش از 45 هزار درسنامه آموزشی بین دانش‌آموزان روستایی در کردستان
کد خبر: 3895622
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

توزیع بیش از 45 هزار درسنامه آموزشی بین دانش‌آموزان روستایی در کردستان

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کردستان از تهیه و توزیع بیش از 45 هزار درسنامه آموزشی به صورت متمرکز شهرستانی بین دانش‌آموزان مناطق روستایی خبر داد.

به گزارش ایکنا از کردستان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کردستان، صدیقه عبداللهی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: در راستای استمرار فرایند آموزشی در تعطیلات اضطراری مدارس بیش از 45 هزار درسنامه آموزشی در هجده عنوان محتوای درسی در بین دانش آموزان مدارس روستایی مناطق 16 گانه استان توزیع شده است.
وی افزود: به منظور برقراری عدالت اجتماعی، گروه‌های آموزشی شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان با همکاری 135 نفر از راهبران آموزشی و تربیتی و معلمان تلاشگر مدارس چند پایه روستایی نسبت به تولید و توزیع درسنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزانی که به آموزش‌های فضای مجازی دسترسی ندارند، اقدام کرده‌اند.
عبداللهی از راه‌اندازی 16 مرکز پاسخگویی به سوالات دانش آموزان و اولیا در دوره ابتدایی در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این مراکز آموزشی با حضور
سرگروه‌های درسی در 16 شهرستان و منطقه به صورت تلفنی مشغول به ارائه خدمات آموزشی است.
معاون آموزش ابتدایی استان کردستان ضمن تشکر از همه تلاشگران عرضه آموزش و یادگیری، یادآور شد: این شیوه آموزشی یکی از شیوه‌های یادگیری در روزهای شیوع بیماری کروناست و برای تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان نیز بسته‌های دیگری تولید و در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام
captcha