نامه‌های برگزیده مسابقه «قهرمان من» منتشر می‌شود
کد خبر: 3895838
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
محسن دریالعل:

نامه‌های برگزیده مسابقه «قهرمان من» منتشر می‌شود

محسن دریا لعل خبر داد: بیش از ۳هزار و ۵۰۰ نامه به دبیرخانه «قهرمان من» ارسال شده است و آثار برگزیده در قالب کتاب منتشر می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر انتشارات روایت فتح درباره این مسابقه اظهار کرد: بعد از شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، انتشارات روایت فتح اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با عنوان «قهرمان من» کرد که در این مسابقه، دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی خطاب به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامه نوشتند.

وی افزود: دبیرخانه مسابقه قهرمان من تشکیل شده و در حال بررسی نامه‌های ارسالی خطاب به سپهبد شهید قاسم سلیمانی است و تیمی موظف شده‌اند تا آثار رسیده به دبیرخانه را دسته‌بندی کرده و برای داوری اولیه تحویل دهند.

دریالعل در این باره اظهار کرد: بیش از 3500 نامه از سه طریق ایمیل، شبکه‌های مجازی و اداره پست به دبیرخانه مسابقه ارسال شده و این نامه‌ها بر اساس نام، نام خانوادگی، گروه سنی، استان ، شهر دسته‌بندی می‌شوند. بعد از این مرحله، آثار در چهار گروه سنی به چهار داور، برای داوری اولیه تحویل داده می‌شود. کل زمان تعیین شده برای مراحل ثبت سیستمی، داوری اولیه و تحویل به خانواده شهید حدود 3 ماه پیش‌بینی شده که این پروسه از ماه پیش شروع شده است.

مدیر عامل انتشارات روایت فتح در رابطه با داوری آثار اظهار کرد: در مرحله اولیه داوری از میان 3500 نامه ارسالی 500 نامه توسط چهار داور انتخاب خواهد شد. مرحله بعدی داوری انتخاب 110 اثر به عنوان برگزیده نهایی است که این تعداد، توسط خانواده محترم شهید حاج قاسم سلیمانی صورت خواهد پذیرفت. مطابق با اعلام قبلی به هر نفر جایزه نقدی 200 هزار تومانی اهدا شده و همه این 110 نامه در قالب یک کتاب از سوی انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد.

دریالعل افزود: ما در نظر داریم که نامه‌های برگزیده را از چند حیث بررسی کرده و در کتاب قرار دهیم. از جمله این موارد بررسی جنبه روانشناختی نامه‌ها خواهد بود که این نامه‌ها توسط چند روانشناس شناخته شده بررسی شده و مقاله‌های نوشته شده توسط این روانشناسان در کتاب منتشر خواهد شد. جنبه بعدی بررسی بُعد ادبی نامه‌ها خواهد بود، که نامه‌ها را به چند نویسنده مطرح حوزه کودک و نوجوان تحویل داده تا مقاله‌ای در رابطه با قوت ادبی آثار نوشته و آن مقاله نیز جزئی از مطالب کتاب خواهد بود.

انتهای پیام
captcha