بررسی میزان ضرر ناشی از کرونا در مؤسسات قرآنی زنجان
کد خبر: 3895949
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۱

بررسی میزان ضرر ناشی از کرونا در مؤسسات قرآنی زنجان

رئیس اداره امور قرآن اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: زیان مالی مؤسسات قرآنی پس از شیوع کرونا احصا و به سازمان اعلام می‌شود تا در خصوص حمایت از آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

زیان مالی موسسات قرآنی زنجان احصا می‌شومهدی نوروزی، رئیس اداره امور قرآن اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: در استان زنجان ۳۵ مؤسسه قرآنی تأسیس شده که با توجه به شیوع کرونا فعالیتشان دچار چالش شده است و به دلیل ریزش قرآن‌آموزان متحمل ضرر و زیان‌هایی شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال جمع‌آوری میزان ضرر مؤسسات قرآنی هستیم، تصریح کرد: از مؤسسات تقاضا داریم هرچه سریعتر‌ این اطلاعات را در اختیار ما بگذارند تا به سازمان اعلام کنیم و منتظر تصمیم و دستورالعمل‌ها برای حمایت از فعالان قرآنی هستیم.

این مسئول یادآور شد: البته در این بین برخی از مؤسسات فعالیت خود را در فضای مجازی شکل دادند و پویش‌ها و حتی مسابقاتی تدارک دیدند و برخی هم با روش‌های تلفنی قرآن‌آموزان را هدایت می‌کنند و آموزش می‌دهند و حتی طرح‌هایی در خصوص نذر خدمت در ماه مبارک رمضان نیز پیشنهاد شده است.

رئیس اداره امور قرآن اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به اجرای پویش ملی «ستاره‌باران» از طرف سازمان تبلیغات اسلامی در اینستاگرام اشاره کرد و گفت: طرح‌های متنوعی در قالب این پویش و در راستای تحقق دستورالعمل «در خانه بمانیم» تدارک دیده شده است.

نوروزی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان هم به شکل فردی و هم به شکل گروهی می‌توانند در پویش «ستاره‌باران» شرکت کنند، بیان کرد: امکان بارگذاری فیلم‌های تلاوت و جلسات قرآنی چند دقیقه‌ای وجود دارد و حتی افراد می‌توانند از فعالیت‌های هنری، طراحی و خوشنویسی خود آثاری ارائه و از دنبال‌کنندگان امتیاز بگیرند و شانس خود را در مسابقه و قرعه‌کشی بالا ببرند.

انتهای پیام
captcha