برگزاری مجازی جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3896327
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی خبر داد:

برگزاری مجازی جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبی

هاشمی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا، این جشن به صورت مجازی برگزار می‌شود، گفت: اکنون 121 زندانی جرائم غیرعمد در استان نیازمند یاری خیران هستند و تنها امکان آزادسازی زندانیان با بدهی زیر 200 میلیون تومان از طریق جشن گلریزان وجود دارد.

برگزاری مجازی جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در خراسان‌جنوبیعلی هاشمی، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: برگزاری جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، از برنامه‌های هرساله ماه رمضان است.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع کرونا، این جشن به صورت مجازی برگزار می‌شود، افزود: اکنون 121 زندانی جرائم غیرعمد در استان نیازمند یاری خیران هستند و تنها امکان آزادسازی زندانیان با بدهی زیر 200 میلیون تومان از طریق جشن گلریزان وجود دارد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی خراسان‌جنوبی بیان کرد: امسال، این برنامه با همکاری صدا و سیما بدون حضور جمعیت در پانزدهم ماه رمضان برگزار می‌شود.

هاشمی با تاکید بر اجرای پویش مهربانی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تا پایان ماه رمضان، یادآور شد: مردم خیر استان به منظور کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۹۳۹۸ به نام ستاد دیه خراسان جنوبی واریز کنند.

 

انتهای پیام
captcha