کمک ۴ میلیارد ریالی مردم خوشاب در رزمایش «همدلی و کمک مؤمنانه»
کد خبر: 3897529
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

کمک ۴ میلیارد ریالی مردم خوشاب در رزمایش «همدلی و کمک مؤمنانه»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب گفت: خیران شهرستان خوشاب با کمک آستان قدس رضوی، سپاه و نیروهای جهادی و بسیج از ابتدای ماه ضیافت الهی ۴ میلیارد ریال در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان کمک کردند.

کمک ۴ میلیارد ریالی مردم خوشاب در رزمایش همدلی و کمک مومنانهسرهنگ محمود حامد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» شامل 870 بسته اقلام معیشتی است، اظهار کرد: در این مرحله کمک‌های تهیه شده توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه خوشاب و با همکاری و کمک آستان قدس رضوی و خیران انجام شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی بسته‌های معیشتی مرحله دوم به ارزش ۸۲۰ میلیون ریال است، افزود: در مرحله اول این رزمایش و کمک مؤمنانه که هفته گذشته در شهرستان خوشاب برگزار شد، 1409 بسته به ارزش تقریبی 320 میلیون تومان توسط خیران و مردم ولایت‌مدار شهرستان، سپاه، گروه‌های جهادی بسیج و مشارکت کل ادارات شهرستان بین جامعه هدف توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب اضافه کرد: از ابتدای ماه رمضان توزیع غذای گرم بین نیازمندان شهرستان خوشاب توسط جوانان بسیجی و انقلابی آغاز شده و تاکنون با توزیع ۲ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ریالی 24 میلیون تومان بین نیازمندان برای افطار و سحر توزیع شد.

همچنین حجت‌الاسلام سیدقاسم دهقانی، امام جمعه شهرستان خوشاب در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: خیران شهرستان خوشاب با انجام این گونه رزمایش‌ها خاطرات خوب و مثبتی در اذهان مردم در این روزگار کرونایی برجای گذاشته و این اقدام خیران و همدلی در تاریخ ایران ثبت شد و به یادگار ماند.

نماینده ولی‌فقیه در خوشاب اضافه کرد: قربانی کردن 40 رأس گوسفند در سطح شهرستان خوشاب جهت کمک به نیازمندان و مستمندان خوشاب یکی از منحصر به فردترین اقدام خیران در ماه ضیافت الهی بود که باعث درخشش اقدام خیران در سطح استان و کشور شده است.

انتهای پیام
captcha