توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان
کد خبر: 3897563
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
توسط اوقاف خراسان رضوی صورت می‌گیرد؛

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای منویات رهبری، ۲۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان از محل موقوفاف بین نیازمندان توزیع می‌شود.

توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی تا پایان ماه رمضانبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، حجت‌الاسلام محمد احمدزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، 20 اردیبهشت‌ماه در همایش رزمایش ضیافت همدلی در امام‌زاده غیاث‌الدین محمد(ع) اظهار کرد: در راستای اجرای منویات رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مومنانه اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی همزمان با سالروز ولادت کریم اهل‌بیت(ع) در گام دوم رزمایش ضیافت همدلی را همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در خراسان رضوی و مشهد اجرا می‌شود.

وی افزود: اجرای رزمایش ضیافت همدلی در ذیل قرارگاه مواسات و در بقاع متبرکه و مراکز افق آستان مقدس امام زادگان(ع) با هدف کمک به اقشار آسیب‎دیده از بیماری کرونا پیش‌بینی شده است.

احمدزاده با بیان اینکه در مرحله اول رزمایش ۱۲۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار آسیب‌دیده از بحران کرونا توزیع شد عنوان کرد: مرحله دوم ۸۰۰۰ بسته معیشتی و در مجموع ۲۰ هزار بسته غذایی بین خانواده‌های نیازمند توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ابراز کرد: افرادی که به عنوان جامعه هدف در این طرح قرار گرفتند با هماهنگی قرارگاه مواسات و همه دستگاه‌های خدمت‌رسان به اقشار محروم امدادرسانی می‌شوند.

احمدزاده اظهار کرد: تامین هزینه ها در اجرای این طرح از محل موقوفات، نذورات و کمک‌های خیرین بوده و ارزش هر بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع این بسته‌ها در سراسر استان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در مرحله اول ۵۰۰۰ بسته در مشهد و 7000 بسته در شهرستان‌ها توزیع شد و در مرحله دوم ۲۰۰۰ بسته در مشهد و ۶۰۰۰ بسته در شهرستان ها توزیع می‌شود.

انتهای پیام
captcha