اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در نیمروز + عکس
کد خبر: 3897798
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

اجرای مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» در نیمروز + عکس

مرحله دوم رزمایش «کمک مؤمنانه» همزمان با سالروز میلاد امام حسن مجتبی(ع) با توزیع دو هزار بسته معیشتی میان نیازمندان شهرستان نیمروز از توابع استان سیستان و بلوچستان، اجرا شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین راشکی، امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با اجرای دومین مرحله رزمایش «کمک مؤمنانه» حدود دو هزار بسته معیشتی توسط دفتر امام جمعه و با همکاری سپاه پاسداران، هلال احمر، فرمانداری و گروه‌های جهادی بین خانواده‌های محرومی که تحت پوشش نهادها و سازمان‌های حمایتی نیستند و همچنین خانوادهای آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا، توزیع شد.

وی ضمن قدردانی از زحمات همه نوع‌دوستان جامعه که در این شرایط سخت دغدغه همراهی و مساعدت به محرومان را در سر می‌پرورانند، افزود: مرحله اول این طرح در ابتدای ماه مبارک رمضان نیز با توزیع دو هزار بسته معیشتی برگزار شد و تا پایان ماه مبارک رمضان با همکاری خیرین، مسئولان سپاه و هلال احمر و روحانیون مستقر در منطقه، توزیع دو مرحله دیگر سبد خواروبار را در برنامه داریم.

امام جمعه شهرستان نیمروز بیان کرد: در شب ولادت کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) تعداد ۱۰ هزار پُرس غذای گرم نیز به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) طبخ و در روستاهای تابعه شهرستان نیمروز بین محرومان و افراد تحت پوشش در درب منازل توزیع شد.
 

حسین قدس‌نیا
انتهای پیام
captcha