اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان در «گتوند» + عکس
کد خبر: 3897856
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

اهدای بسته‌های معیشتی به نیازمندان در «گتوند» + عکس

مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» با توزیع 750 بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) در شهرستان گتوند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا؛ مرحله سوم رزمایش «کمک مؤمنانه» با توزیع 750 بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) در شهرستان گتوند برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن محمودی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند در این مراسم گفت: در هر حوزه‌ای که مورد نیاز انقلاب اسلامی بوده سپاه و بسیج تمام قد ایستادگی کرده و افتخارات زیادی را برای ایران اسلامی خلق کرده است.

وی بیان کرد: آن چیزی که وظیفه اصلی و رسالت ماست و همواره به آن افتخار می‌کنیم خدمت به مردم و کمک به محرومان و مستضعفان است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گتوند با اشاره به تهیه و توزیع بیش از ۷۵۰ بسته معیشتی میان نیازمندان این شهرستان با همکاری سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان، اظهار کرد: امروز به برکت همه مجاهدان و بسیجیان و جان برکفان مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در حال اجراست.

محمودی یادآور شد: در مرحله اول بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی توسط پایگاه‌های بسبج و مؤسسات خیریه و مواکب تهیه و بین قشرهای آسیب‌پذیر از کرونا توزیع شد. در مرحله دوم نیز ۴۰۰ بسته توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خوزستان تهیه و توسط دفتر محترم امام جمعه توزیع شد.

وی گفت: ان‌شاءالله مرحله چهارم این رزمایش در شب‌های لیالی قدر با تهیه ارزاق معیشتی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خوزستان، برگزار خواهد شد.
 

داود طهماسبی
انتهای پیام
captcha