پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی شهادت جمعی از ملوانان ارتش
کد خبر: 3898698
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی شهادت جمعی از ملوانان ارتش

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیامی، شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران اسلامی در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در حادثه شناور کنارک به فرمانده کل ارتش تسلیت گفت.

پیام تسلیت امام جمعه تبریز در پی شهادت جمعی از ملوانان ارتشبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز در پیامی، شهادت جمعی از فرزندان برومند ایران اسلامی در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در حادثه شناور کنارک تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند امیر سرلشکر سید‌عبدالرحیم موسوی

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیّات؛

حادثه‌ تلخ و دردناک شناور کنارک و شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش قلب مؤمنین روزه‌دار را در جای جای ایران سربلند آکنده از غم و اندوهی جانکاه کرد.

غم از دست دادن آن جوانان پرتلاش برای خانواده‌های داغدیده از این حادثه؛ مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی) و برای نیروی راهبردی دریایی ارتش بسیار سنگین و بزرگ است.

اینجانب شهادت آن دلاورمردان عرصه ایثار و جهاد، در دفاع از حریم مرزهای دریایی میهن اسلامی‌مان را از طرف اهالی شهید‌پرور خطه آذربایجان به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، جنابعالی، خانواده صبور این شهدای والامقام، همه نیروهای مسلح به‌ویژه نیروهای ارتشی و دریادلان افتخارآفرین تسلیت عرض نموده و صبر و تسلای آنان و شفای آسیب‌دیدگان را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha