سیره شهدا بهترین معیار برای تحقق ارزش‌های انقلاب است
کد خبر: 3898745
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۲

سیره شهدا بهترین معیار برای تحقق ارزش‌های انقلاب است

فرمانده انتظامی شهرستان اقلید با تأكید بر الگوگیری از سیره شهدا گفت: سیره شهدا بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایكنا از فارس، مراد صارمی، فرمانده نیروی انتظامی اقلید امروز، 24 اردیبهشت‌ماه در دیدار با خانواده شهید «حبیب رضایی» گفت: شهدا با نثار خون خود، امنیت امروز را به ملت ایران اسلامی هدیه كردند و اكنون وظیفه ماست كه این امنیت را حفظ و پاسداری كنیم.

وی اهمیت الگوگیری از سیره شهدا را به خصوص در دوره كنونی یادآور شد و افزود: سیره شهدا بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

صارمی با اشاره به نقش خانواده‌های شهدا نیز بیان كرد: خانواده‌های شهدا در سخت‌ترین شرایط و با تحمل تمام مشکلات و مصائب امروز نه تنها الگو و اسوه ایثار و از خود گذشتگی برای ملت ایران هستند، بلکه بشریت و وجدان‌های آگاه و منصف نیز خود را مدیون این قشر معزز و هوشیار جامعه می‌دانند.

فرمانده نیروی انتظامی اقلید، خانواده شهدا را حافظان ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و بر سركشی، دلجویی و پاسداری از آرمان‌های آنان تاكید كرد.

یادآور می‌شود، در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از صبر و استقامت خانواده شهید «حبیب رضایی» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha