بسیج در خط مقدم رزمایش «کمک مؤمنانه»
کد خبر: 3899467
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

بسیج در خط مقدم رزمایش «کمک مؤمنانه»

منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور همه‌جانبه بسیجیان در خط مقدم رزمایش کمک مؤمنانه و مواسات، گفت: نباید کمک‌های مؤمنانه فقط به بسیج و نیروهای جهادی واگذار شود.

بسیج در خط مقدم رزمایش «کمک مومنانه»به گزارش ایکنا از لرستان، مهرداد ویسکرمی، منتخب مردم خرم‌آباد و دوره‌چگنی در مجلس شورای اسلامی، عصر شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه در رزمایش ملی احسان بسیج ادارات استان با تقدیر از فعالیت جهادی بسیج کارمندان سپاه در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی‌بر برگزاری رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه، اظهار کرد: سپاه و بسیج همیشه از دل مردم و همراه مردم بوده‌اند و هیچ‌گاه خارج از مردم نبوده و نیستند؛ این در حالی‌است که در شرایط کرونایی امروز نیز، بسیج در خط مقدم رزمایش کمک مؤمنانه قرار دارد.

وی با اشاره به این‌که در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا نیروهای مسلح که از دل مردم برخاسته‌اند به یاری آنان شتافتند، تصریح کرد: وجود چنین نیروهای مسلح مردمی در دنیا بی‌نظیر است کمااینکه در مواقعی که نیاز به همدلی وجود داشته باشد مردم نیز ثابت کرده‌اند که همیشه پای کار هستند و در رزمایش‌های کمک مؤمنانه همدلی را به معنای واقعی نشان دادند.

ویسکرمی با اشاره به این‌که با فرمان مقام معظم رهبری مبنی‌بر اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، مردم در این رزمایش جلوه زیبایی در استان و کشور را به نمایش گذاشتند، اضافه کرد: در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا مردم زیبایی‌های مؤمنانه را در سختی‌ها نشان دادند و خصوصیت مؤمن این است که در سختی‌ها دیگران را بر خود ترجیح می‌دهد.

منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که هر چند ویروس کرونا معیشت بسیاری از مردم را مختل کرد، اما زیبایی‌هایی که در این دوران مشاهده شد بسیاری از فشارها و مشکلات زندگی مردم را کمتر کرده است، افزود: اقشاری از جامعه که در دوران کرونا آسیب دیده‌اند باید مورد توجه نهادهای حمایتی قرار گیرند و نباید این کمک‌ها به بسیج و مردم واگذار شود، باید سیاست‌هایی در دولت و مجلس برای جبران این مشکلات اتخاذ شود.

وی با اشاره به این‌که آسیب‌های جانی، مالی و روحی کسانی‌که در دوران کرونا آسیب دیدند به‌زودی جبران نمی‌شود، تصریح کرد: باید به فکر جبران بلندمدت آسیب‌های ناشی از کرونا از طریق قوه مجریه و مقننه برای آن‌ها باشیم و نباید مسئولان تمام کار را به نیروهای جهادی واگذار کنند.

منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد در مجلس با همکاری مابقی نمایندگان استان برای جبران کمبودها و مشکلات ایجاد شده و با توجه به شعار سال که جهش تولید است، گام‌های مؤثری برای استان برداشته شود؛ چراکه بخش زیادی از مردم در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا متضرر شده‌اند.

انتهای پیام
captcha