نمازخانه‌ای که آرزو نماند
کد خبر: 3904516
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲

نمازخانه‌ای که آرزو نماند

دانش‌آموز مدرسه ام‌الشهدای روستای بندان از نوبخت خواست تا نمازخانه‌ای برای مدرسه‌شان بسازد، درخواستی که مورد اجابت قرار گرفت.

نمازخانه‌ای که آرزو نماندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به منظور افتتاح چندین پروژه و انعقاد تفاهم‌نامه‌های اشتغال‌زایی به خراسان‌جنوبی سفر کرد.

محمدباقر نوبخت به منظور افتتاح چندین طرح به روستاهای این استان سفر کرد، روستاهایی که مردمی بی ادعا با آرزوهای کوچک دارد.

در یکی از روستاها، به نام روستای بندان، دانش‌آموزی ضمن خیر مقدم به مسئولان در میان جمعیت از دکتر نوبخت با زبان شیرین کودکی تقاضایی کرد.

حنانه شاکری، رییس شورای دانش‌آموزی مدرسه ام‌الشهدای روستای بندان از نوبخت خواست تا نمازخانه‌ای برای مدرسه‌شان بسازد.

وی افزود: ما در گرما و سرما و در هر شرایطی نماز خود را در صحن مدرسه می‌خوانیم، اما برای بهتر خواندن نماز خود به نمازخانه احتیاج داریم.

معاون رئیس‌جمهور نیز به رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دستور داد تا در اسرع وقت نسبت به ساخت نمازخانه در این مدرسه اقدام کند.

مسئولان قدم به قدم با مردم در مناطق کم‌برخوردار راه می‌روند، مشکلات مردم را می‌شنوند و سعی می‌کنند مرهمی برای درد دل‌هایشان بیابند.

مشکلاتی که این مردم دارند، گاهی با یک نیم نگاه مسئولان حل می‌شود، سخت است در کشور اسلامی باشی، اما برای نماز خواندن در مدرسه مکانی مناسب نداشته باشی.

باید از کودکی نماز خواندن را به فرزندانمان یاد دهیم، اما برای این آموزش نیاز به فراهم‌سازی زیرساخت‌هاست.

نوبخت در این سفر با مردم روستاها به گفتگو پرداخت، مشکلاتشان را شنید و برای رفع فوری آن دستورات مقتضی داد. مردمی که برای دیدن معاون رییس جمهور از صبح زود در میدان روستا نشسته بودند و تقاضایشان رسیدگی به روستایشان بود.

معاون رئیس‌جمهور از رسیدگی به روستاها اظهار خوشحالی کرد و گفت: خوشحالم که اکنون مردم این روستا به جای راه رفتن در گل و لای، بر روی سنگ‌فرش‌ راه می‌روند.

انتهای پیام
captcha