«خدمت»، کلیدواژه محوری در نیروهای مسلح است
کد خبر: 3904906
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹

«خدمت»، کلیدواژه محوری در نیروهای مسلح است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: تأمین امنیت و ارائه خدمت، کلیدواژه‌های مهم و محوری در مأموریت‌های نیروهای مسلح ماست و مردم قدردان این اقتدار هستند.

فرهنگ انقلاب ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکسته استبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز عصر روز گذشته، 25 خردادماه در دیدار فرمانده لشکر عملیاتی 31 عاشورا با بیان اینکه نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشرها میان مردم هستند، گفت: تأمین امنیت و ارائه خدمت، کلیدواژه‌های مهم و محوری در مأموریت‌های نیروهای مسلح ماست و مردم قدردان این اقتدار هستند.

وی با اشاره به قتل فجیع جورج فلوید سیاه‌پوست در آمریکا، گفت: فرق نیروهای مسلح ما با نظامیان آن‌ها در این است که در اینجا و در روزهای بحرانی و شرایط سخت زندگی فرزندان پاکباخته ملت در خدمت مردم هستند، مثلاً در حادثه سیل یک درجه‌دار خم می‌شود تا برای هموطن آسیب‌دیده پله شود، اما در آمریکا پلیس، هموطن خود را زیر پاهای خود خفه می‌کند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: به همین دلیل نیروهای مسلح ما محبوب‌ترین اقشار میان ملت ایران هستند.

امام جمعه تبریز در ادامه با اشاره به صدور فرهنگ انقلاب به سایر کشورها، گفت: فرهنگ و آموزه‌های انقلاب علاوه بر اینکه از مرزهای جغرافیایی ما حراست می‌کند، موجی از بیداری ملت‌های آزاده جهان را به حرکت درآورده است که نمونه‌های بارز آن را در خیابان‌های 50 ایالت آمریکا شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ انقلاب ابهت پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را هم شکسته است، بیان کرد: جنگ‌های 22 روزه، هشت روزه و دو روزه مؤید این ادعاست و نیروهای حزب‌الله با الگوگیری از نیروهای مسلح ایران، پوزه دشمن را به خاک مالیدند و تنها با چهار هزار نفر هیمنه 60 ساله اسرائیل را درهم شکستند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم‌ تأکید کرد: نیروهای مسلح زیر پرچم الله و تحت فرماندهی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب ابتکار عمل را در زمین، هوا و دریا برای مقابله با تهدیدهای احتمالی دشمن به دست گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha