حفظ وحدت رسانه‌‌ای؛ مهم‌ترین عامل شکست دشمن
کد خبر: 3905149
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۴

حفظ وحدت رسانه‌‌ای؛ مهم‌ترین عامل شکست دشمن

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی رسانه‌ای است، گفت: حفظ وحدت و هم‌افزایی رسانه‌های داخلی مهم‌ترین عامل شکست دشمن است.

حفظ وحدت رسانه‌های داخلی؛ مهمترین عامل شکست دشمن

به گزارش ایکنا از سمنان، حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم(عج) استان شب گذشته، 26 خردادماه در مراسم اختتامیه همایش رسانه‌ای عمار استان با بیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای به‌دنبال گرفتن اعتماد به‌ویژه از جوانان و مشروعیت‌زدایی است، اظهار کرد: حفظ وحدت و هم‌افزایی رسانه‌های داخلی مهم‌ترین عامل در شکست دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی رسانه‌ای است، متذکر شد: ایجاد ناامنی برای القای ناکارآمدی یکی از مسائلی است که از سوی دشمنان در دستور کار قرار دارد.

دامغانی ادامه داد: القای ناکارآمدی نظام و بزرگنمایی مشکلات برای مأیوس کردن مردم از دیگر دسیسه‌های دشمنان است که در این راستا جنگ رسانه‌ای با محوریت سازمان جاسوسی آمریکا و با ابزار رسانه‌ها از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

فرمانده سپاه قائم(عج) سمنان تمدن غرب را رو به افول دانست و افزود:  امروز جهان متأثر از رسانه است و دشمنان با ترکیب جنگ سخت و نرم در حال طرح‌ریزی اهداف شومشان هستند که باید مراقب بود.

یادآور می‌شود، برترین‌های سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در این مراسم معرفی شدند. ۵۲۱ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ارسال شد که از این تعداد ۳۲ اثر برگزیده شده‌اند، این آثار در بخش‌های مکتوب و دیداری و شنیداری داوری شدند.

انتهای پیام
captcha