برگزاری مراسم تشییع ام‌البنین کرمان
کد خبر: 3905218
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

برگزاری مراسم تشییع ام‌البنین کرمان

مراسم تشییع جلیله‌السادات ‌قوامی‌راد مادر شهیدان سیف‌الدینی‌راد معروف به ام‌البنین با حضور مردم و مسئولان در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مراسم تشییع جلیله‌السادات ‌قوامی‌راد مادر شهیدان محمدحسین، محمدعباس و محمدحسن سیف‌الدینی‌راد و مادربزرگ شهید برهانی امروز، 27 خردادماه با حضور مردم و مسئولان استان کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان، سردار حسین معرفی فرمانده سپاه ثارالله، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان، معاونان استاندار، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان کرمان، حجت‌‌الاسلام والمسلمین امان‌الله علیمرادی، نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، خانواده شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور استان حضور داشتند.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان در مراسم تشییع این مادر شهید در حسینیه ثارالله گفت: پدران و مادران شهدا گنج‌های ارزشمند خداوند میان ما هستند.

وی با بیان اینکه این خانواده چهار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: به نوعی می‌توان گفت که این مادر بزرگوار مادر چهار شهید است که با تربیت فرزندانی غیور و انقلابی، شجره جهاد و شهادت را در خاندان خود آبیاری کرده است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه خانواده‌های شهدا با پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) عزیزترین افراد خانواده خود را تقدیم اسلام کردند، بیان کرد: وظیفه ماست که قدر پدران و مادران شهدا را تا زمانی که در جمع ما حضور دارند بیشتر بدانیم.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان بر پیکر جلیله‌السادات ‌قوامی‌راد مادر شهیدان محمدحسین، محمدعباس و محمدحسن سیف‌الدینی‌راد و مادربزرگ شهید برهانی نماز خواند.

انتهای پیام
captcha