ابلاغ پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به زلزله‌زدگان خوی
کد خبر: 3910530
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

ابلاغ پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به زلزله‌زدگان خوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات در مناطق زلزله‌زده خوی ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

ابلاغ پرداخت 250 میلیارد تومان تسهیلات به زلزله‌زدگان خویبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، آیدین رحمانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی 24 تیرماه در نشست بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به مناطق زلزله‌زده خوی، گفت: بیش ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات برای مناطق زلزله‌زده بخش قطور پرداخت شده است که از این میزان ۲۲ میلیارد تومان شامل تسهیلات احداثی، ۱۳ میلیارد تومان وام معیشتی و ۱ میلیارد تومان تسهیلات تعمیری است.

وی افزود: برای جبران خسارات وارده به بخش قطور بیش از ۱۴ هزار فقره تسهیلات در قالب وام احداث، معیشتی و دام در نظر گرفته شده که برای بیش از ۱۰ هزار فقره تسهیلات ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: برای تسریع در روند بازسازی باید هرچه سریع‌تر تسهیلات در اختیار مردم قرار گیرد و مردم نیز پس از اخذ تسهیلات با همراهی بنیاد مسکن نسبت به احداث واحدهای مسکونی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از همان روزهای نخست وقوع زلزله در این منطقه همه اقدامات برای تسریع در خدمات‌رسانی انجام و کار آواربرداری و پرداخت تسهیلات نیز همزمان آغاز شد تا مردم این مناطق بیش از این دچار مشکلات نشوند.

سیدمحمدعابدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه خوی نیز در این نشست با اشاره به تأمین مصالح مناطق زلزله‌زده قطور، گفت: انواع مصالح ساختمانی برای احداث واحدهای مسکونی خسارت‌دیده به ارزش ۳۴ میلیارد تومان به این مناطق ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha